Τά ἐρωτήματα πού τίθονται δέν εἶναι οὔτε πρόσκαιρα, οὔτε ἐπιφανειακά, οὔτε ρητορικά. Εἶναι ἐρωτήματα πού ἐντάσσονται μαζί μέ πολλά ἄλλα σέ ἕνα καί μόνο ἐρώτημα:
Ποιός εἶναι ὁ ρόλος τοῦ Ἑλληνισμοῦ σήμερα;
Ἀπό τήν αὐγή τῆς καταγεγραμμένης ἱστορίας, ἡ παρουσία καί ὁ ρόλος τοῦ ἑλληνισμοῦ ὑπῆρξε πρωτοπόρα, βασική καί ὠφέλιμη γιά τό ἀνθρώπινο γένος. Ὅποια ἐπιστήμη καί νά μελετήσεις, ἑλληνική ὁρολογία θά ἀναγνώσεις. Ὁ μεγάλος ὁραματιστής τοῦ Ἑλληνισμοῦ Περικλῆς Γιαννόπουλος, φίλος καί συναγωνιστής τοῦ Ἴωνος Δραγούμη, ἔλεγε:
«Προορισμός τοῦ Ἕλληνα, στόν κόσμο αὐτόν, ἦταν καί εἶναι σέ κάθε ἐποχήν, σήμερα καί αὔριο, ὁ ἐξανθρωπισμός τῆς Οἰκουμένης».
Αὐτή εἶναι ἡ διαχρονική «Μεγάλη Ἰδέα» τοῦ Ἑλληνισμοῦ. Αὐτό εἶναι τό ὅραμα πού πρέπει στό βάθος τῆς σκέψεώς μας νά ἀποτελεῖ τήν βάση τῶν πράξεών μας καί τήν οὐσία τῶν ἐπιλογῶν μας. Δέν εἶναι οἱ ποικιλόμορφες καί καθημερινές ἀνάγκες καί τά προβλήματα πού μᾶς μαστίζουν, ἡ οὐσία τῆς ζωῆς μας. Αὐτά ὅλα, εἶναι ἡ ἐπιφάνεια πού μᾶς φυλακίζει σέ ὑλικές καί ψευδοψυχαγωγικές ἐξαρτήσεις, μή ἐπιτρέποντάς μας νά βιώσουμε ἐλεύθεροι τήν κληρονομιά μας.
Σήμερα, στήν ἐποχή πού προωθεῖται μία νέα τάξη πραγμάτων, πού ἔχει σκοπό μία παγκοσμιοποιημένη πολυφυλετική καί πολυπολιτισμική κοινωνία, ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΧΥΛΟ,
Σήμερα, πού ἡ ἐλεγχόμενη ὑπερπληροφόρηση τῶν πραιτοριανῶν τῆς νέας τάξης προωθεῖ τήν κοινωνία-χυλό, ὅπου ὅλοι καί ὅλα συνθλίβονται στήν ἀν-αξία καί ἀπ-αξία μαζανθρώπων,
Σήμερα, πού τά ἔθνη καί τά ἐθνικά κράτη, καθώς καί ὅλες οἱ παραδοσιακές συνεκτικές ἀξίες, ὅπως Θρησκεία, Οἰκογένεια, Πατρίδα, Γλῶσσα καί Παράδοση δέχονται τήν λυσσαλέα ἐπίθεση τοῦ νέου καί διαστρεβλωμένου αὐτοῦ διεθνισμοῦ,
Σήμερα, πού ὁ Ἑλληνισμός δέχεται τήν ἀθρόα εἰσβολή λαθρο-μεταναστῶν καί ἐν συνεχείᾳ τόν ἀποικισμό τῆς Πατρίδας ἀπό αὐτούς, ΜΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ,
Σήμερα, λοιπόν, πρέπει σέ αὐτό τό ἱστορικό μεταίχμιο, ἐμεῖς οἱ Ἕλληνες, νά κατανοήσουμε τήν πραγματική διάσταση τοῦ ἀγώνα μας, τόν ρόλο τῆς γενιᾶς μας στήν συνέχιση τῆς φυλῆς τῶν ἑλλήνων.
Τό βαρύ χρέος ὅλων μας εἶναι νά ἐξασφαλίσουμε τήν συνέχειά μας. Πρέπει νά φροντίσουμε τά ἐγγόνια μας καί τά ἐγγόνια αὐτῶν νά παραμείνουν Ἕλληνες, θεματοφύλακες τῶν παραδόσεων τοῦ διαχρονικοῦ Ἑλληνισμοῦ. Γιά νά γίνει ὅμως αὐτό, πρέπει ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ οἱ νεο-Ἕλληνες νά ἀντισταθοῦμε στά ἐφήμερα μικρο-συμφέροντά μας, πρέπει νά ἀπαγκιστρωθοῦμε ἀπό τό μεγαλοκομματικό μας μικροραγιαδισμό καί νά ἀκολουθήσουμε τόν δρόμο «τῆς καρδιᾶς», διότι αὐτή κουβαλάει τήν κληρονομιά μας καί ὄχι «τῆς τσέπης», διότι ἐκεῖ ἄλλος ἔχει βάλει τό χέρι καί μᾶς κρατάει.
Οἱ Ἕλληνες πάντα ἀγωνίζονταν «Ὑπέρ Βωμῶν καί Ἑστιῶν», ἔτσι πρέπει κι ἐμεῖς νά πράξουμε σήμερα, διότι πρέπει νά θωρακίσουμε καί νά ἀναδείξουμε τήν ἑλληνική Δημιουργία, πρωτοπόρα καί ἡγέτιδα σέ ἕναν κόσμο ἀξιῶν καί ἀλληλεγγύης πού σέβεται τίς ἐθνικές καί θρησκευτικές ἰδιαιτερότητες καί δέν τίς καταστρέφει.
Ὅσο μακρινά καί ἄν φαίνονται αὐτά ἀπό τήν σημερινή δια-γραφόμενη κατάσταση, δέν πρέπει νά λιποψυχοῦμε. Πρέπει νά τό πάρουμε ἀπόφαση καί νά πάρουμε τήν τύχη τοῦ Ἔθνους μας στά χέρια μας. Ἐμεῖς πρέπει νά βάλουμε τά πρῶτα θεμέλια τῆς ἀντίστασης, τῆς ἀναδημιουργίας καί τῆς συνέχειας.
Ἡ «Πατριωτική Ἕνωση» τοῦ Προδρόμου Ἐμφιετζόγλου λαμβάνει τήν πρωτοβουλία, σέ ἕνα πατριωτικό πολιτικό φάσμα, ὅπως καταγράφεται σήμερα μέ 2ψήφιο ἀριθμό καί μία πολυ-διάσπαση, ὅπου πολλές πολιτικές πρωτοβουλίες διεκδικοῦν ἕναν ρόλο, καθίσταται ἀπαραίτητη μία ἑνότητα τῶν Πατριωτῶν, ὥστε νά μπορεῖ νά ἐνεργοποιηθεῖ ἐκλογικά τό μέγιστο μέρος τῶν πατριωτῶν ψηφοφόρων. Μία τέτοια ἕνωση ἀπαιτεῖ μία προσωπικότητα κοινῆς ἀποδοχῆς πού τόν πατριωτισμό του τόν ἔχει δείξει μέ πράξεις ἐθνικές δεκαετίες τώρα. Αὐτή ἡ ἐθνική προσωπικότητα εἶναι ὁ Πρόδρομος Ἐμφιετζόγλου, ἕνας σύγχρονος εὐεργέτης, πού μπαίνει μπροστά καί ἀνοίγει τόν δρόμο χωρίς ἀντιπαραθέσεις καί «φιλτραρίσματα» μεταξύ πατριωτῶν, παρά μονάχα ὅτι Η ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΕΝΩΝΕΙ, γιά ὅλους ἐμᾶς πού δίνουμε τήν ψυχή μας γιά τήν Ἑλλάδα τῶν Ἑλλήνων, ἐνάντια στήν Λαθρομετανάστευση καί τόν ἐποικισμό τῆς Ἑλλάδος, ὅπου δέν θά εἴμαστε μειονότητα, ἀλλά οὔτε καί φτωχός συγγενής τῆς Εὐρώπης.
Ἦρθε ἡ ὥρα ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ.
ΑΙΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου