Τετάρτη 1 Μαρτίου 2017

ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΙΔΑΝΙΚΗΣ ΑΜΕΣΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΒΑΣΙΣΜΕΝΕΣ ΣΤΗΝ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΙΚΗ << ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ >> ΚΑΙ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΕΣ ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ (Β' ΜΕΡΟΣ)

ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΣΤΕΦ. ΤΣΙΠΗΡΑ.

ΥΨΙΣΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ, Η ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑΣ, ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ, ΠΟΥ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ, και μέσω της εξασφάλισης της υγείας τους, με φυσικό τρόπο, και της επαναφοράς σε μία εκπαίδευση , βασισμένης στο φώς και στην λογική, της ελληνικής φιλοσοφίας , κια όχι σε ξενόφερτα πρώτυπα .
ΥΨΙΣΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ, ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ, ΩΣ ΣΥΝΟΛΟ, Η ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ, της ελληνικής φιλοσοφίας, και παιδείας, του περιβάλλοντος του πλανήτη μας, ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ, ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣ,...
ΥΨΙΣΤΟ ΑΔΙΚΗΜΑ Η ΥΒΡΙΣ, ΚΑΙ Η ΑΣΕΒΕΙΑ.
ΥΨΙΣΤΗ ΕΠΙΔΙΩΞΗ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΗ, ΩΣ ΑΤΟΜΟ, Η ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΓΝΩΣΗΣ, ΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΗΘΙΚΗΣ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΕΝΤΕΛΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΕΊΔΟΥΣ, κατά το αριστοτελικό :
<< πάντες άνθρωποι, του ειδέναι, ορέγονται, φύσει....>>

Οι αρχές της άμεσης δημοκρατίας είναι:
1.Ελευθερία 2.Ισότητα 3.Αλληλεγγύη 4.Αυτονομία 5. προσπάθεια για ομοφωνία, και όχι υποχρεωτική επιβολή οριακών πλειοψηφιών, σε σημαντικές μειοψηφίες, όταν οι πρώτες, λαμβάνουν πο
οστό, κάτω του 60% των ψήφων.

Οι θέσεις για την άμεση δημοκρατία , που σήμερα , στην Ελλάδα, με την πρόοδο της τεχνολογίας, μέσω συνεχών ψηφοφοριών, και δημοψηφισμάτων, με χρήση διασυνδεμένων υπολογιστών, είναι εφικτή, μη- ουτοπική, χαμηλού κόστους, ασφαλής, και διευκολυντική της συμμετοχής όλων των πολιτών, με βάση τις αριστοτελικές αρχές της, είναι :
1. Ο δημόσιος χώρος, των συνελεύσεων, ανά θεματική ενότητα, σε τοπικό, ή εθνικό επίπεδο είναι ανοιχτός στη συμμετοχή όλων και ανήκει σε όλους, και όλες, πλήν των καταχραστών δημοσίων πόρων, των υβριστών, και των ασεβών, και όσων δεν μετέρχονται της ελληνικής γλώσσας και παιδείας . Το ίδιο ισχύει και στην ελεύθερη παρακολούθηση των συνεδριάσεων τους, in person, απο τον οιονδήποτε πολίτη, και όχι μόνο απο τους συγγενείς και φίλους, του πρώτου τυχόντα πολιτευτή , όπως συμβαίνει σήμερα στο ελληνικό κοινοβούλιο, όπου η δήθεν τηλεοπτική κάλυψη, λειτουργεί σαν άλλοθι .
2. Η ισότιμη συμμετοχή όλων των πολιτών, στη διαμόρφωση, λήψη και εφαρμογή των αποφάσεων και ελέγχου της εφαρμογής τους, τόσο στη σφαίρα της πολιτικής όσο και της οικονομίας είναι θεμελιώδης προϋπόθεση. Όλοι ελέγχουν και ελέγχονται για αυτοβελτίωση , αλλά και για βελτίωση των λειτουργιών της κοινωνίας.
3. Οι αναγκαίες εκπροσωπήσεις , σε κατώτατο επίπεδο, έχουν χαρακτήρα συντονιστικό ή εκτελεστικό και όχι διαμεσολαβητικό, αντιπροσωπευτικό ή αποφασιστικό.
4. Όλοι οι εκπρόσωποι κληρώνονται είτε απευθείας από το σώμα της λαϊκής συνέλευσης είτε από ψηφισμένο από αυτήν κατάλογο , όπως συνέβαινε στην αρχαιότητα, όταν απαιτούνται ειδικές γνώσεις. Σε κάθε περίπτωση είναι άμεσα ανακλητοί, λογοδοτούν κατά τη διάρκεια εξάσκησης των καθηκόντων τους , υπάρχει η άμεση πρόνοια της άμεσης ανάκλησης τους, αν παραβούν τον όρκο τους, χωρίς το σώμα, ή, η κοινωνία να περιμένουν, την λήξη της υποχρεωτικά σύντομης θητείας τους, και κρίνονται στον απολογισμό τους με τη λήξη αυτών των καθηκόντων.
5. Η ύπαρξη πολλών τοπικών συνελεύσεων- σωμάτων (γειτονιάς, δήμου, εργασιακών χώρων, χώρων σπουδών, πολιτισμού, θεματικών ενοτήτων, κτλ) , οι οποίες επικοινωνούν μεταξύ τους είναι ο θεμέλιος λίθος της άμεσης δημοκρατίας. Η συμμετοχή σε αυτές δεν είναι ευκαιριακή αλλά υπεύθυνη και όσο το δυνατόν πιο τακτική, με την φυσική παρουσία, και , καθημερινή, μέσω συστημάτων ψηφιακής διακυβέρνησης . Η επικοινωνία μεταξύ των τοπικών συνελεύσεων δημιουργεί ένα οριζόντιο δίκτυο, που έχει σαν σκοπό τον συντονισμό των θέσεων και των δράσεων που απαιτούνται.
6. η δυνατότητα διενέργειας δημοψηφισμάτων, για μείζονος σημασίας θέματα, είναι απόλυτα κατοχυρωμένη, και ανεξάρτητη, ακόμη, και από τις αποφάσεις των συνελεύσεων.
7. τα σώματα- συνελεύσεις, συγκροτούνται, με βάση την αρχή της κληροκρατίας, με την υποχρεωτική συμμετοχή όλων των πολιτών, σε τμήματα, των , π.χ. 500, ή, 1.000 ατόμων, που εναλλάσσονται σε πολύ σύντομες χρονικές περιόδους, και όχι μεγάλες περιόδους, π.χ. 4ετιών, που ευνοούν την διαφθορά, και τις αντι-δημοκρατικές λογικές.
8. στα σώματα- συνελεύσεις, συμμετέχουν ισότιμα , εκλεγμένα με τις ίδιες διαδικασίες , σώματα αρίστων πολιτών, που επίσης και υποχρεωτικά μετέρχονται της ελληνικής γλώσσας και παιδείας, ανά κλάδο, και ειδικότητα, ( εργασίας, και όχι φυσικά,... δουλείας= δουλιάς...), με δικαίωμα ψήφου.
9. ΑΝΏΤΑΤΟ ΟΡΓΑΝΟ ΑΣΚΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ, επί των μείζονος σημασίας, πρακτικών θεμάτων της καθημερινότητας του πολίτη, όπως φερ' ειπείν, η διανομή του δημόσιου πλούτου, είναι, το αντιπροσωπευτικό των επί μέρους συνελεύσεων των πολιτών ΒΟΥΛΕΥΤΗΡΙΟ, με τα πρόσωπα που το αποτελούν, να ανανεώνονται ετησίως, όπου να επιβάλλεται η αντιπροσώπευση όλων των περιοχών, που αποτελούν τις ελληνικές περιφέρειες, και να απαγορεύονται οι διακρίσεις φύλου, η οικογενειοκρατία, και ο νεποτισμός.
10. Η ασέβεια είναι η ύψιστη ύβρις για την ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, και για αυτό απαιτείται, ο απόλυτος σεβασμός , σύμφωνα και με τις πεποιθήσεις των προγόνων μας, εδώ και δεκάδες χιλιάδες χρόνια, του Θείου, των θρησκευτικών και πολιτικών. πεποιθήσεων, ακόμη και των μη- ελλήνων, ο σεβασμός των νεκρών, ο σεβασμός των ζώων, ο σεβασμός της μητρότητας, κλπ .
11. οι αποφάσεις για την υπεράσπιση της γλώσσας , της ελληνικής παιδείας, και της ελληνίδος πατρίδας, ύψιστη υποχρέωση , για τους έλληνες, και τις ελληνίδες, λαμβάνονται, απο Συνέλευση, υπερ-συνέλευση, των επί μέρους συνελεύσεων, και έχουν δεσμευτικό χαρακτήρα , για όλους τους πολίτες.
12. ύψιστη τιμωρία των παρανομούντων, και όσων υπονομεύουν για ίδιον όφελος, ή, για όφελος ξένων δυνάμεων, το δημοκρατικό πολίτευμα, πρώτα, η αφαίρεση του δικαιώματος λόγου, και παρουσίας, στις συνελεύσεις, κατόπιν, η αφαίρεση της ελληνικής ιθαγενείας, ακόμη, και για αυτούς που έχουν γεννηθεί, από έλληνες γονείς, και τέλος ο εξοστρακισμός, σε μία σύγχρονη εκδοχή του, πάλι ανεξάρτητα από το ελληνικό, ή, αλλοδαπό γένος.


Αριστοτελικη Αθηναιων Πολιτεια
ΑΙΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου