Η Αγία Σοφία, Η Έφεσος, η Ζεύγμα, το σπίτι της Παναγίας, η Τροία και
πολλά άλλα αξιοθέατα και μνημεία αποτελούν την αιχμή του δόρατος της
νέας τουριστικής καμπάνιας της Τουρκίας.
Υπό το σύνθημα “Homeof”, η Τουρκία οικειοποιείται την ελληνική πολιτιστική κληρονομιά και ελληνική παρουσία αιώνων στη γη της Μικράς Ασίας προκειμένου να πείσει για την αρχαιολογική και ιστορική αξία της Τουρκίας και να αποτελέσει σοβαρό πόλο έλξης τουριστών.
Πρόκειται για φωτογραφήσεις σε τοπία, αξιοθέατα, χριστιανικούς ναούς, θέρετρα, ελληνικούς αρχαιολογικούς χώρους, μνημεία της ελληνικής πολιτιστικής κληρονομιάς και ιερούς τόπους, ενώ διαφημίζεται ιδιαίτερα η τουρκική κουζίνα.
Σε σύντομα βιντεάκια παρουσιάζονται διάφορα σημεία ενδιαφέροντος και η ιστορία του τόπου ή του μνημείου. Παράλληλα δημοσιεύονται φωτογραφίες οι οποίες απεικονίζουν από αγγεία και αρχαιολογικούς τόπους, έως ευρήματα που βρίσκονται σε Μουσεία του Ανατολικού Πολιτισμού.
Πρόκειται για μια καμπάνια βασιζόμενη στον πλούτο του ελληνικού πολιτισμού που αναμένεται να εξασφαλίσει τεράστια οικονομικά οφέλη ενόψει της θερινής περιόδου του 2015.
Απολύτως λογικό αφού προβάλλοντας αρχαιοελληνικούς, ελληνιστικούς και βυζαντινούς θησαυρούς, στηρίζονται στην δική μας κληρονομιά για να γίνει η χώρα τους πόλος έλξης ιστορικού ενδιαφέροντος.
http://www.alfa1news.gr/diethni/4500-tourkia-mnimia
Υπό το σύνθημα “Homeof”, η Τουρκία οικειοποιείται την ελληνική πολιτιστική κληρονομιά και ελληνική παρουσία αιώνων στη γη της Μικράς Ασίας προκειμένου να πείσει για την αρχαιολογική και ιστορική αξία της Τουρκίας και να αποτελέσει σοβαρό πόλο έλξης τουριστών.
Πρόκειται για φωτογραφήσεις σε τοπία, αξιοθέατα, χριστιανικούς ναούς, θέρετρα, ελληνικούς αρχαιολογικούς χώρους, μνημεία της ελληνικής πολιτιστικής κληρονομιάς και ιερούς τόπους, ενώ διαφημίζεται ιδιαίτερα η τουρκική κουζίνα.
Σε σύντομα βιντεάκια παρουσιάζονται διάφορα σημεία ενδιαφέροντος και η ιστορία του τόπου ή του μνημείου. Παράλληλα δημοσιεύονται φωτογραφίες οι οποίες απεικονίζουν από αγγεία και αρχαιολογικούς τόπους, έως ευρήματα που βρίσκονται σε Μουσεία του Ανατολικού Πολιτισμού.
Πρόκειται για μια καμπάνια βασιζόμενη στον πλούτο του ελληνικού πολιτισμού που αναμένεται να εξασφαλίσει τεράστια οικονομικά οφέλη ενόψει της θερινής περιόδου του 2015.
Απολύτως λογικό αφού προβάλλοντας αρχαιοελληνικούς, ελληνιστικούς και βυζαντινούς θησαυρούς, στηρίζονται στην δική μας κληρονομιά για να γίνει η χώρα τους πόλος έλξης ιστορικού ενδιαφέροντος.
http://www.alfa1news.gr/diethni/4500-tourkia-mnimia
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου