Ούτε ένα, ούτε δύο αλλά δώδεκα ενεργειακά σχέδια
προτεραιότητας για την χώρα αλλά και την Ευρώπη μπαίνουν στην διαδικασία
fast track, ύστερα από διυπουργική συνεδρίαση υπό την προεδρεία του
υπουργού ανάπτυξης και ανταγωνιστικότητας.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις τα δώδεκα επενδυτικά σχέδια αναμένεται να δημιουργήσουν 17.000 νέες θέσεις εργασίας ενώ η αξία τους θα αγγίξει τα 7 δισεκατομμύρια ευρώ. Σκοπός δε του συγκεκριμένου επενδυτικού πλαισίου είναι να μετατραπεί η χώρα σε ενεργειακό «κόμβο» της περιοχής αλλά και της Ευρώπης:
Από την απαρίθμηση των προγραμμάτων γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι σε καθαρά οικονομικά πλαίσια ο αγωγός ΤΑΡ αποτελεί μια σημαντική επένδυση, αφού θα δημιουργήσει από μόνος του περί τις 2.000-3.000 άμεσες θέσεις εργασίας και περί τις 10.000 έμμεσες.
Τα έργα που μπαίνουν στο fast track είναι τα εξής:
>Διασύνδεση Ισραήλ-Κύπρου-Ελλάδας μεταξύ Hadera (Ισραήλ) και περιοχής Αττικής, γνωστή ως Euro-Asia Interconnector >Διασύνδεση μεταξύ Maritsa East 1 (Bουλγαρία) και Νέα Σάντα (Eλλάδα) >Υδροηλεκτρικό αντλησιοταμίευσης (hydro-pumped storage) στην Αμφιλοχία >IGB Διασυνδετήριος αγωγός Ελλάδας-Βουλγαρίας μεταξύ Κομοτηνής και Stara Zagora >Σταθμός Μόνιμης Ανάστροφης Ροής στα Ελληνο-Βουλγαρικά Σύνορα μεταξύ Σιδηροκάστρου (EL) και Kula (BG) >Πλωτός Σταθμός αποθήκευσης και επαναεριοποίησης Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου στην Αλεξανδρούπολη – INGS LNG Greece
Επίσης,
>Πλωτός Σταθμός αποθήκευσης και επαναεριοποίησης Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου – Aegean LNG import terminal >Εγκατάσταση αποθήκευσης στη Ν. Καβάλα >Αγωγός ΤΑΡ >Αγωγός ITGI >Αγωγός από υπεράκτια περιοχή Κύπρου προς Ελληνική Ενδοχώρα μέσω Κρήτης >Σταθμός συμπίεσης φυσικού αερίου στους Κήπους του Έβρου
Η παρατήρηση που έχουμε να κάνουμε, αφορά τη χρονική συγκυρία της συγκεκριμένης κίνησης, η οποία είναι πολύ «ύποπτη» σε μετεκλογικούς όρους, αλλά όπως λέει και ο σοφός λαός, «κάλιο αργά παρά ποτέ».
Αρκεί φυσικά όλα αυτά να πραγματοποιηθούν.
http://www.defence-point.gr/news/?p=103772
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις τα δώδεκα επενδυτικά σχέδια αναμένεται να δημιουργήσουν 17.000 νέες θέσεις εργασίας ενώ η αξία τους θα αγγίξει τα 7 δισεκατομμύρια ευρώ. Σκοπός δε του συγκεκριμένου επενδυτικού πλαισίου είναι να μετατραπεί η χώρα σε ενεργειακό «κόμβο» της περιοχής αλλά και της Ευρώπης:
Από την απαρίθμηση των προγραμμάτων γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι σε καθαρά οικονομικά πλαίσια ο αγωγός ΤΑΡ αποτελεί μια σημαντική επένδυση, αφού θα δημιουργήσει από μόνος του περί τις 2.000-3.000 άμεσες θέσεις εργασίας και περί τις 10.000 έμμεσες.
Τα έργα που μπαίνουν στο fast track είναι τα εξής:
>Διασύνδεση Ισραήλ-Κύπρου-Ελλάδας μεταξύ Hadera (Ισραήλ) και περιοχής Αττικής, γνωστή ως Euro-Asia Interconnector >Διασύνδεση μεταξύ Maritsa East 1 (Bουλγαρία) και Νέα Σάντα (Eλλάδα) >Υδροηλεκτρικό αντλησιοταμίευσης (hydro-pumped storage) στην Αμφιλοχία >IGB Διασυνδετήριος αγωγός Ελλάδας-Βουλγαρίας μεταξύ Κομοτηνής και Stara Zagora >Σταθμός Μόνιμης Ανάστροφης Ροής στα Ελληνο-Βουλγαρικά Σύνορα μεταξύ Σιδηροκάστρου (EL) και Kula (BG) >Πλωτός Σταθμός αποθήκευσης και επαναεριοποίησης Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου στην Αλεξανδρούπολη – INGS LNG Greece
Επίσης,
>Πλωτός Σταθμός αποθήκευσης και επαναεριοποίησης Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου – Aegean LNG import terminal >Εγκατάσταση αποθήκευσης στη Ν. Καβάλα >Αγωγός ΤΑΡ >Αγωγός ITGI >Αγωγός από υπεράκτια περιοχή Κύπρου προς Ελληνική Ενδοχώρα μέσω Κρήτης >Σταθμός συμπίεσης φυσικού αερίου στους Κήπους του Έβρου
Η παρατήρηση που έχουμε να κάνουμε, αφορά τη χρονική συγκυρία της συγκεκριμένης κίνησης, η οποία είναι πολύ «ύποπτη» σε μετεκλογικούς όρους, αλλά όπως λέει και ο σοφός λαός, «κάλιο αργά παρά ποτέ».
Αρκεί φυσικά όλα αυτά να πραγματοποιηθούν.
http://www.defence-point.gr/news/?p=103772
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου