Μεγάλο τμήμα του έργου αξίας 50 δισ. ευρώ θα περάσει από την Ελλάδα
Το υπουργείο Οικοπνομικών άρχισε, χθες Τρίτη, τις προκαταρκτικές διαπραγματεύσεις για το θέμα του αγωγού TAP που θα μεταφέρει το αζερικό φυσικό αέριο προς την ευρωπαϊκή αγορά μέσω του Νοτίου Ενεργειακού Διαδρόμου (Southern Energy Corridor).
Η επένδυση για το σύνολο κατασκευής του αγωγού, του οποίου μεγάλο τμήμα θα περάσει από τη χώρα μας, θα φτάσει σύμφωνα με τις εκτιμήσεις το ποσόν των 50 δισ. ευρώ.
Οπως είναι γνωστό το ενδιαφέρον της Αθήνας είναι πολύ μεγάλο για τον αγωγό TAP, κάτι που το έδειξε με την απόφαση του πρωθυπουργού κ. Αντ. Σαμαρά να περάσει από το Αζερμπαϊτζάν, επιστρέφοντας από το ταξίδι του στην Κίνα και να έχει συνομιλίες με τους αζέρους πολιτικούς.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις ειδικών ο ΤΑΡ είναι από εμπορική και τεχνική άποψη πολύ πιο ώριμο έργο από τον Nabucco West, καθώς διασχίσει λιγότερες χώρες, έχει μικρότερο κόστος κατασκευής και η κοινοπραξία που τον στηρίζει διακρίνεται από ευελιξία και μεγάλη οικονομική ισχύ.
Οι προκαταρκτικές διαπραγματεύσεις του υπουργού Οικονομικών κ. Γ. Στουρνάρα που άρχισαν χθες, πραγματοποιούνται με εκπροσώπους των Αζέρων, της BP και με επενδυτές από την Ελβετία, τη Νορβηγία και τη Γερμανία.
Η απόφαση μεταξύ του ΤΑΡ και του Nabucco αναμένεται τον Ιούνιο από τους εταίρους στην κοινοπραξία Σαχ Ντενίζ, της οποίας ηγείται η BP και η Socar.
http://infognomonpolitics.blogspot.gr/2013/06/p.html#.UbA1QUovl1I
Το υπουργείο Οικοπνομικών άρχισε, χθες Τρίτη, τις προκαταρκτικές διαπραγματεύσεις για το θέμα του αγωγού TAP που θα μεταφέρει το αζερικό φυσικό αέριο προς την ευρωπαϊκή αγορά μέσω του Νοτίου Ενεργειακού Διαδρόμου (Southern Energy Corridor).
Η επένδυση για το σύνολο κατασκευής του αγωγού, του οποίου μεγάλο τμήμα θα περάσει από τη χώρα μας, θα φτάσει σύμφωνα με τις εκτιμήσεις το ποσόν των 50 δισ. ευρώ.
Οπως είναι γνωστό το ενδιαφέρον της Αθήνας είναι πολύ μεγάλο για τον αγωγό TAP, κάτι που το έδειξε με την απόφαση του πρωθυπουργού κ. Αντ. Σαμαρά να περάσει από το Αζερμπαϊτζάν, επιστρέφοντας από το ταξίδι του στην Κίνα και να έχει συνομιλίες με τους αζέρους πολιτικούς.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις ειδικών ο ΤΑΡ είναι από εμπορική και τεχνική άποψη πολύ πιο ώριμο έργο από τον Nabucco West, καθώς διασχίσει λιγότερες χώρες, έχει μικρότερο κόστος κατασκευής και η κοινοπραξία που τον στηρίζει διακρίνεται από ευελιξία και μεγάλη οικονομική ισχύ.
Οι προκαταρκτικές διαπραγματεύσεις του υπουργού Οικονομικών κ. Γ. Στουρνάρα που άρχισαν χθες, πραγματοποιούνται με εκπροσώπους των Αζέρων, της BP και με επενδυτές από την Ελβετία, τη Νορβηγία και τη Γερμανία.
Η απόφαση μεταξύ του ΤΑΡ και του Nabucco αναμένεται τον Ιούνιο από τους εταίρους στην κοινοπραξία Σαχ Ντενίζ, της οποίας ηγείται η BP και η Socar.
http://infognomonpolitics.blogspot.gr/2013/06/p.html#.UbA1QUovl1I
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου