Σε οικονομικό προτεκτοράτο της, με τις ευλογίες του αμερικανού
παράγοντα μετατρέπει την Δυτική Θράκη η Άγκυρα. Ήδη, εκτός από την
εξαγορά ελληνικών επιχειρήσεων, μέσω διαφόρων επενδυτικών σχημάτων από
τα οποία αποκρύπτεται ο πραγματικός ιδιοκτήτης τους, άρχισε η διάθεση
τουρκικών προϊόντων σε πολύ προσιτές τιμές στα σούπερ-μάρκετ της
περιοχής. Παρατηρήθηκε μάλιστα το φαινόμενο τα περισσότερα είδη σίτισης
και ένδυσης, να είναι κατά πολύ φθηνότερα από την Κωνσταντινούπολη.
"τον τε μηδέν τώνδε μετέχοντα ουκ απράγμονα, αλλ' αχρείων νομίζομεν" - ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΕΡΟΣ ΣΤΑ ΚΟΙΝΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΕΙΝΟΣ ΑΘΛΙΟΣ ΑΧΡΗΣΤΟΣ .........(ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΥ Β'40 .ΕΠΙΤΑΦΙΟΣ ΠΕΡΙΚΛΕΟΥΣ)...................... «παρά δύναμιν τολμηταί και παρά γνώμην κινδυνευταί και εν τοις δεινοίς ευέλπιδες» (Θουκυδίδου, Ιστορίαι, Α’ 70)
Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2012
Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ
«Προορισμός του Έλληνος
είς τόν κόσμον αυτόν ,
ήτο καί είναι εις
κάθε έποχήν,
σήμερα καί αύριον,
ό εξανθρωπισμός της οικουμένης»
Περικλής
Γιαννόπουλος
Το 'Έθνος είναι ένα
ιδιαίτερο είδος κοινωνίας, το Έθνος προϋποθέτει μία κοινωνία, άλλα περιέχει
κάτι περισσότερο από μια απλή κοινωνία, είναι ένα σύνολο ανθρώπων, τούς οποίους
συνδέουν μεταξύ τους πλην των κοινωνικών σχέσεων και ορισμένα άλλα στοιχεία, φυσικά,
βιολογικά ψυχολογικά, ιστορικά. Τέτοια στοιχεία
είναι η κοινή Πατρίδα, ή κοινή καταγωγή, ή φυλετική ομοιογένεια, η κοινή
γλώσσα, η κοινή θρησκεία, ό κοινός πολιτισμός ,ή κοινή νοοτροπία, τα κοινά ήθη
και έθιμα, οι κοινές παραδόσεις, ή κοινή Ιστορία, κοινές εθνικές δόξες ή περιπέτειες , ή κοινή εθνική υπερηφάνεια .
ΝΕΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΗ ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΤΗ ΣΜΥΡΝΗ
Άλλη μια αρχαία πόλη με μοναδικά μωσαϊκά, έφερε στο φως η σκαπάνη των
αρχαιολόγων, στη Σμύρνη. Υποστηρίζεται πως ενδεχομένως πρόκειται για την
αρχαία πόλη Δυτική Ζεύγμα, όπως μετέδωσε το πρακτορείο «Αναντολού».
Τόσο όμως, στο τηλεγράφημα του τουρκικού πρακτορείου, όσο και στο δημοσίευμά της η «Χουριέτ», παραλείπουν να αναφέρουν ότι πρόκειται για αρχαία ελληνική πόλη.
Τα ερείπια της πόλης που χρονολογείται πριν από 1.700 χρόνια, ανακαλύφθηκαν σε ανασκαφές που έγιναν στη συνοικία Kemalpaşa της Σμύρνης.
Ο Τούρκος αρμόδιος για θέματα Πολιτισμού και Μουσείων Osman Murat Süslü, σε συνέντευξη Τύπου είπε πως τα μωσαϊκά που ανακαλύφθηκαν, αλλά και η δομή της αρχαίας αυτής πόλης αναμένεται να προσελκύσουν πολλούς τουρίστες.
«Είναι λυπηρό πάντως¨- πρόσθεσε- «ότι είχαν προηγηθεί παράνομες εκσκαφές».
http://aneksigita-fainomena.blogspot.gr/
Τόσο όμως, στο τηλεγράφημα του τουρκικού πρακτορείου, όσο και στο δημοσίευμά της η «Χουριέτ», παραλείπουν να αναφέρουν ότι πρόκειται για αρχαία ελληνική πόλη.
Τα ερείπια της πόλης που χρονολογείται πριν από 1.700 χρόνια, ανακαλύφθηκαν σε ανασκαφές που έγιναν στη συνοικία Kemalpaşa της Σμύρνης.
Ο Τούρκος αρμόδιος για θέματα Πολιτισμού και Μουσείων Osman Murat Süslü, σε συνέντευξη Τύπου είπε πως τα μωσαϊκά που ανακαλύφθηκαν, αλλά και η δομή της αρχαίας αυτής πόλης αναμένεται να προσελκύσουν πολλούς τουρίστες.
«Είναι λυπηρό πάντως¨- πρόσθεσε- «ότι είχαν προηγηθεί παράνομες εκσκαφές».
http://aneksigita-fainomena.blogspot.gr/
ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΘΗΚΕ ΤΟ ΝΕΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΝΑΤΣΙΟΥ «ΤΑ ΝΕΟΤΑΞΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΓΛΩΣΣΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ»
Του Δημητρίου Νατσιοῦ Δάσκαλου
Θὰ
προσφύγω, κατ᾿ ἀρχάς, σὲ τρία κείμενα, τὰ ὁποῖα ἀναφέρονται στήν
Παιδεία. Κείμενο πρῶτο Διονυσίου Σολωμοῦ. Γράφει ὁ ἐθνικός μας ποιητής
σέ γράμμα του στόν Τερτσέτη, τό 1842, τήν ἡμέρα τοῦ Εὐαγγελισμοῦ τῆς
Θεοτόκου καί τῆς ἀνάστασης τοῦ Γένους: «Εἶναι εἰκοσιένα
χρόνια πού σάν σήμερα ἡ Ἑλλάδα ἔσπασε τίς ἁλυσίδες. Ἡ μέρα αὐτή τοῦ
Εὐαγγελισμοῦ εἶναι μέρα γιά χαρά καί δάκρυα. Χαρά γιά τά μελλούμενα,
δάκρυα γιά τή σκλαβιά τήν περασμένη. Καί γιά σήμερα τί νά πῶ;
ΣΥΝΘΗΜΑ - ΚΡΑΥΓΗ ΤΗΣ ΑΔΟΥΛΩΤΗΣ ΧΕΙΜΑΡΡΑΣ
Σύνθημα στη Χειμάρρα, που
εορτάζει φέτος τα 100 χρόνια από την πρώτη από τις τρεις απελευθερώσεις
της από τον Ελληνικό στρατό στον 20ο αιώνα. Στις 5 Νοεμβρίου 1912, ο
Χειμαρριώτης αξιωματικός του Ελληνικού Στρατού και Μακεδονομάχος Σπ.
Σπυρομήλιος μαζί με ντόπιους και Κρήτες εθελοντές αποβιβάστηκε και
ελευθέρωσε την πόλη καταγωγής του. Η Χειμάρρα ελευθερώθηκε και τέταρτη
φορά από τους ίδιους τους κατοίκους της κατά τον ηρωικό αυτονομιακό
αγώνα της Βορείου Ηπείρου.
http://www.sfeva.gr/04D153BE.el.aspx
http://www.sfeva.gr/04D153BE.el.aspx
«ΜΝΗΜΕΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΙΚΡΑΣ ΑΣΙΑΣ- 90 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ» ΣΤΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΚΟΛΕΓΙΟ ΕΛΛΑΔΟΣ
Πολιτιστική Εκδήλωση της Περιφερειακής Ενότητας Βορείου Τομέα Αθηνών της Περιφέρειας Αττικής με τίτλο «Μνήμες Πολιτισμού Μικράς Ασίας – 90 χρόνια μετά την καταστροφή».Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2012 και ώρα 18:30 στο θέατρο “Pierce”, του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος, (Γραβιάς 6, Αγία Παρασκευή)
Η Περιφερειακή Ενότητα του Βορείου Τομέα Αθηνών της Περιφέρειας Αττικής, διοργανώνει εκδήλωση παράδοσης και πολιτισμού με θέμα «Μνήμες Πολιτισμού Μικράς Ασίας – 90 χρόνια μετά την καταστροφή».
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2012 και ώρα 18:30 στο θέατρο “Pierce”, του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος, (Γραβιάς 6, Αγία Παρασκευή) και γίνεται σε συνεργασία με το Σύλλογο Μικρασιατών Ανατολικής Αττικής και το Δίκτυο «mikrasiatis.gr».
Στόχος της εκδήλωσης είναι η διατήρηση της ιστορικής μας μνήμης και η ανάδειξη του Μικρασιατικού Πολιτισμού.
Η εκδήλωση περιλαμβάνει:
- Ομιλία της Προέδρου του Συλλόγου Μικρασιατών Ανατολικής Αττικής Παρασκευής Σαριντζιώτου-Παπαγεωργίου, με περιγραφή της περιόδου άνθισης του Μικρασιατικού Πολιτισμού και ταυτόχρονη προβολή υλικού, από το φωτογραφικό αρχείο του Συλλόγου.
Παρουσίαση από το Λύκειο των Ελληνίδων Αγίας Παρασκευής παραδοσιακών χορών της Μικράς Ασίας.
Επίσης στην εκδήλωση συμμετέχει και το μουσικό σχήμα «Δήθεν», που θα ερμηνεύσει τα ανέκδοτα τραγούδια του Σμυρνιού συνθέτη Παύλου Παντελίδη.
Ο Αντιπεριφερειάρχης κ. Κων/νος Μανιάτης αισθάνεται την ανάγκη να ευχαριστήσει δημόσια όλους όσοι συνέβαλλαν στη διοργάνωση της εκδήλωσης.
Η είσοδος θα είναι ελεύθερη
Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012
«ΦΑΣΙΣΤΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΙΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΤΟΥΡΚΟΣ»
Του Κωνσταντίνου Χολέβα
Πολιτικού - Επιστήμων
Το Σάββατο 20 Οκτωβρίου έφευγα προβληματισμένος από το πνευματικό μνημόσυνο του Νεοκλή Σαρρή, το οποίο διοργάνωσε ο Σύλλογος Κωνσταντινουπολιτών στην Καλλιθέα. Σκεφτόμουν ότι δεν έχουμε πλέον ειδικούς τουρκολόγους όπως ήταν ο Σαρρής, που να γνωρίζουν καλά τη γλώσσα, την Ιστορία, τη ψυχοσύνθεση και τις στρατηγικές βλέψεις των Τούρκων. Επειτα από λίγες ημέρες κατάλαβα ότι ευτυχώς υπάρχουν συνεχιστές.
Πολιτικού - Επιστήμων
Το Σάββατο 20 Οκτωβρίου έφευγα προβληματισμένος από το πνευματικό μνημόσυνο του Νεοκλή Σαρρή, το οποίο διοργάνωσε ο Σύλλογος Κωνσταντινουπολιτών στην Καλλιθέα. Σκεφτόμουν ότι δεν έχουμε πλέον ειδικούς τουρκολόγους όπως ήταν ο Σαρρής, που να γνωρίζουν καλά τη γλώσσα, την Ιστορία, τη ψυχοσύνθεση και τις στρατηγικές βλέψεις των Τούρκων. Επειτα από λίγες ημέρες κατάλαβα ότι ευτυχώς υπάρχουν συνεχιστές.
ΜΑΧΗΤΗΣ ΤΟΥ '40 ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ ΣΤΟ ΒΟΥΛΙΑΡΑΤΙ 72 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΜΗΣΗΕΙ ΤΟΥΣ ΠΕΣΟΝΤΕΣ
Ο 95χρονος Γεώργιος Αναστασιόπουλος, πολεμιστής στο έπος του '40, έκλεψε την παράσταση στις φετινές εκδηλώσεις που έγιναν στην Αλβανία για την επέτειο του «Όχι».
Ένας από τους ελάχιστους επιζώντες του έπους του '40 , πήγε στο Βουλιαράτι του Αργυροκάστρου, όπου 72 χρόνια πριν, πολέμησε, τραυματίστηκε και νοσηλεύτηκε στο εκεί νοσοκομείο του ελληνικού στρατού. Μέσα στα παρατεταμένα χειροκροτήματα των παρισταμένων κατέθεσε στεφάνι στη μνήμη των συναγωνιστών του, στο μνημείο του ελληνικού στρατιωτικού νεκροταφείου.
Στο Βουλιαράτι, όπως κάθε χρόνο, έγιναν οι επίσημες εκδηλώσεις. Μετά την θεία λειτουργία, μέσα σε ιδιαίτερη κακοκαιρία, έγινε κατάθεση στεφανιών στο μνημείο αφιερωμένο στους Έλληνες πεσόντες του '40. Για πρώτη φορά κατέθεσαν στεφάνια και βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ και της Χρυσής Αυγής.
Ωστόσο, οι εκδηλώσεις για το «Όχι» συνοδεύτηκαν από μικροεπεισόδια. Στο δρόμο προς την Κλεισούρα όπου βρίσκεται το δεύτερο επίσημα αναγνωρισμένο από το αλβανικό κράτος ελληνικό στρατιωτικό νεκροταφείο (μετά από εκείνο του Βουλιαρατιού) μερικές δεκάδες Αλβανοί εθνικιστές πετροβόλησαν τα ελληνικά διερχόμενα λεωφορεία και τα αυτοκίνητα επισήμων, μεταξύ των οποίων και εκείνο του πρέσβη της Ελλάδας.
Οι Αλβανοί εθνικιστές φώναζαν ανθελληνικά συνθήματα, όπως «η Τσαμουριά είναι αλβανική». Η όλη τελετή που ακολούθησε, έγινε κάτω από τις φωνές και τα συνθήματα των Αλβανών εθνικιστών που ανήκουν στην οργάνωση «Ερυθρόμαυρη Συμμαχία» και στο Κόμμα των Τσάμηδων PDIU.
Εκδηλώσεις για το «Όχι» έγιναν στην Κορυτσά , τους Αγίους Σαράντα, το Αργυρόκαστρο και τα Τίρανα.
Στη Χειμάρρα, μαζί με το «Όχι» γιορτάστηκαν και τα 100 χρόνια από την απελευθέρωση της περιοχής από τους Τούρκους.
Πηγή: ΑΠΕ
Ένας από τους ελάχιστους επιζώντες του έπους του '40 , πήγε στο Βουλιαράτι του Αργυροκάστρου, όπου 72 χρόνια πριν, πολέμησε, τραυματίστηκε και νοσηλεύτηκε στο εκεί νοσοκομείο του ελληνικού στρατού. Μέσα στα παρατεταμένα χειροκροτήματα των παρισταμένων κατέθεσε στεφάνι στη μνήμη των συναγωνιστών του, στο μνημείο του ελληνικού στρατιωτικού νεκροταφείου.
Στο Βουλιαράτι, όπως κάθε χρόνο, έγιναν οι επίσημες εκδηλώσεις. Μετά την θεία λειτουργία, μέσα σε ιδιαίτερη κακοκαιρία, έγινε κατάθεση στεφανιών στο μνημείο αφιερωμένο στους Έλληνες πεσόντες του '40. Για πρώτη φορά κατέθεσαν στεφάνια και βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ και της Χρυσής Αυγής.
Ωστόσο, οι εκδηλώσεις για το «Όχι» συνοδεύτηκαν από μικροεπεισόδια. Στο δρόμο προς την Κλεισούρα όπου βρίσκεται το δεύτερο επίσημα αναγνωρισμένο από το αλβανικό κράτος ελληνικό στρατιωτικό νεκροταφείο (μετά από εκείνο του Βουλιαρατιού) μερικές δεκάδες Αλβανοί εθνικιστές πετροβόλησαν τα ελληνικά διερχόμενα λεωφορεία και τα αυτοκίνητα επισήμων, μεταξύ των οποίων και εκείνο του πρέσβη της Ελλάδας.
Οι Αλβανοί εθνικιστές φώναζαν ανθελληνικά συνθήματα, όπως «η Τσαμουριά είναι αλβανική». Η όλη τελετή που ακολούθησε, έγινε κάτω από τις φωνές και τα συνθήματα των Αλβανών εθνικιστών που ανήκουν στην οργάνωση «Ερυθρόμαυρη Συμμαχία» και στο Κόμμα των Τσάμηδων PDIU.
Εκδηλώσεις για το «Όχι» έγιναν στην Κορυτσά , τους Αγίους Σαράντα, το Αργυρόκαστρο και τα Τίρανα.
Στη Χειμάρρα, μαζί με το «Όχι» γιορτάστηκαν και τα 100 χρόνια από την απελευθέρωση της περιοχής από τους Τούρκους.
Πηγή: ΑΠΕ
ΜΑΤΑΙΩΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ ΤΗΣ ΕΞΟΔΟΥ ΤΟΥ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ, ΘΕΛΕΙ Η ΜΑΡΙΑ ΡΕΠΟΥΣΗ
Προκαλεί και πάλι η κυβερνητική βουλευτής (ΔΗΜΑΡ) Μαρία Ρεπούση. Ζητά
ματαίωση των ιστορικών αναπαραστάσεων όπως αυτή της Εξόδου του
Μεσολογγίου, αφού αποτελούν «εθνικιστικά κιτς». Τα παραπάνω ακολουθεί
την άρνηση του Γιάννη Μπουτάρη να παραστεί στην αναπαράσταση της
απελευθέρωσης της Θεσσαλονίκης, την οποία αποκάλεσε μιλώντας στο MEGA,
«χουντικό καρακιτσαριό». Η εξωφρενική απαίτηση της Μαρίας Ρεπούση, η
οποία δέχεται τα δημόσια χειροφιλήματα δημάρχων της ΝΔ, προκάλεσε την
έντονη αντίδραση του δημάρχου Μεσολογγίου, Παναγιώτη Κατσούλη, ο οποίος
σε δήλωσή του αναρωτήθηκε: «Γιατί κ. Ρεπούση να μη καταργηθεί και η
Ελλάδα ως ιδιαίτερη εθνική οντότητα, καθώς και ότι την 'αναπαριστά' ως
ζώσα παράδοση και ιστορικό δρώμενο, αφού όλα κατ' εσάς είναι
'εθνικιστικά κιτ' που αναπαράγουν την 'εθνικιστική έξαρση'»; Και ζητά ο
δήμαρχος από τον Φώτη Κουβέλη «να μαζέψει» τη βουλευτή του κόμματός του.
Και κλείνει, απευθυνόμενος στην Μαρία Ρεπούση: «έχετε επιλέξει να
βρίσκεστε στην επικαιρότητα μέσω προκλητικών και ανιστόρητων δηλώσεων,
όπως η χθεσινή σας 'να καταργηθεί η Έξοδος του Μεσολογγίου ως
αναπαράσταση'».
Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΣΠΑΡΤΗ
Ι. ΑΘΗΝΑΙ
Ο ρόλος της Αθηναίας στην οικογένεια
Στην
Αθήνα η πρώτη κύρια δυσκολία που αντιμετώπιζε ένα νεογέννητο κορίτσι
ήταν να του επιτραπεί να ζήσει. Εξαρτιόνταν άμεσα από την απόφαση του
πατέρα η έκθεση1
του νεογνού σε μια ερημική περιοχή, καθώς η γέννηση ενός θηλυκού
μέλους θεωρούνταν ανώφελο και επιπρόσθετο έξοδο για τον οίκο, εφόσον
μάλιστα σε ένα κατεξοχήν πατριαρχικό σύστημα κληρονομιάς δεν είχε τη
δυνατότητα να διατηρήσει το οικογενειακό όνομα και συνεπώς τα
οικογενειακά περιουσιακά στοιχεία.
ΙΙ. ΣΠΑΡΤΗ
Ο ρόλος της Σπαρτιάτισσας στην οικογένεια
ΕΠΟΣ ΤΟΥ '40 : ΠΩΣ ΕΙΔΑΝ ΟΙ ΙΤΑΛΟΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΟΪΤΑΛΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ
Γράφει ο Γιάννης Σιατούφης
(20 Οκτωβρίου 1940 - 4 Δεκεμβρίου 1940)
«Θα σας δούμε πάλι μετά από 2
εβδομάδες». Αυτή ήταν η φράση με την οποία οι Ιταλοί στρατιώτες
αποχαιρετούσαν τους φίλους τους κατά την αναχώρηση των ιταλικών
στρατευμάτων από την Αλβανία για τα ελληνικά σύνορα, μέσα σε συνθήκες
αληθινής γιορτής. Η παραπάνω φράση δείχνει με τον πιο καθαρό τρόπο τη
σιγουριά, τη βεβαιότητα, την αλαζονεία που κυριαρχούσε στο ιταλικό
στρατόπεδο για την έκβαση του πολέμου. Ήταν αισιόδοξοι ότι θα πετύχουν
μια κεραυνοβόλα επιτυχία ανάλογη με εκείνες που είχαν πετύχει μέχρι τότε
οι σύμμαχοί τους, οι Γερμανοί, καθώς πίστευαν ότι οι Έλληνες δεν θα
τους πρόβαλλαν αξιόλογη αντίσταση.
Ο ΝΕΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΟΝ ΝΕΟ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ
Του Κώστα Χατζησταύρου
από το περιοδικό ΚΙΝΗΜΑ τεύχος 39
Ουδείς αμφιβάλλει ότι ή εποχή μας, είναι εποχή κρίσεως.
Εποχή κρίσεως των αξιών, των συνηθειών των αρχών, της ανθρωπιστικής έννοιας,
και ότι οι μέρες πού ζούμε είναι ήμερες διαστρεβλώσεως του πνεύματος και της
ουσιαστικής και πραγματικής αναζητήσεως.
Είναι ή εποχή του άκρατου υλισμού, των ψευδών επιλογών και
των τεχνητών αντιθέσεων, ή εποχή των αρνητικών κατεστημένων και του εξατομισμένου
ανθρώπου.
Ο ΦΡΑΓΚΟΣ ΚΑΝΕΙ ''ΘΟΡΥΒΟ'' ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ
Έχει τον τρόπο του να προκαλεί “θόρυβο” ο πρώην Α/ΓΕΣ Φ.Φράγκος.
Εδώ στην Ελλάδα έκανε θόρυβο με την δήλωσή του περί “βομβαρδισμού” των Ιμίων με πυροσβεστικά αεροσκάφη. Στην Τουρκία το βιβλίο του συζητιέται για τους ισχυρισμούς που διατυπώνει για την καταγωγή του Κεμάλ και του Ερντογάν.
Οι περισσότερες τουρκικές εφημερίδες αναφέρονται σ΄ όσα γράφει ο Φράγκος και σύμφωνα με τα οποία:
- O Πορθητής είναι ελληνικής καταγωγής. Ενταφιάστηκε στην Βυζαντινή εκκλησία των 12 Αποστόλων. 6 μήνες πριν τον θάνατο του επέτρεψε να κάνουν τα πορτρέτο του. Κάτω από αυτό το πορτρέτο υπάρχει κείμενο στην ελληνική. Ο Μουσταφά Κεμάλ δεν γεννήθηκε στην Θεσσαλονίκη αλλά στην Μαλάτια. Η δε κα Ζουμπεϊντέ δεν ήταν η μητέρα του αλλά η θεία του.
- Οι παππούδες του Ερντογάν πολέμησαν εναντίον των Τούρκων στις ρωμαίικες συμμορίες .
-Επίσης ο αντιπρόεδρος Μπουλέντ Αρίντς είναι ελληνικής καταγωγής, είναι Κρητικός.
- Στην Τουρκία μόνο το 40% του πληθυσμού είναι τούρκοι. Το βιβλίο μου έχει σαν στόχο να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο βλέπουν οι Έλληνες την Τουρκία και τους Τούρκους και να σπάσουν τα ταμπού.
- Στην Τουρκία δεν υπάρχει ρηχό πιάτο και βαθύ πιάτο. Στην Τουρκία όλα τα πιάτα είναι το ίδιο . Οι Τούρκοι σχεδιάζουν την επανασύσταση της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας . Στην Τουρκία ζουν λαοί που δεν είναι με κανένα τρόπο Τούρκοι και αυτοί περιμένουν το πράσινο φως από την Ορθοδοξία για να ιδρύσουν το Βυζάντιο.
http://www.onalert.gr/stories/fragos-tourkia-vivlio
Εδώ στην Ελλάδα έκανε θόρυβο με την δήλωσή του περί “βομβαρδισμού” των Ιμίων με πυροσβεστικά αεροσκάφη. Στην Τουρκία το βιβλίο του συζητιέται για τους ισχυρισμούς που διατυπώνει για την καταγωγή του Κεμάλ και του Ερντογάν.
Οι περισσότερες τουρκικές εφημερίδες αναφέρονται σ΄ όσα γράφει ο Φράγκος και σύμφωνα με τα οποία:
- O Πορθητής είναι ελληνικής καταγωγής. Ενταφιάστηκε στην Βυζαντινή εκκλησία των 12 Αποστόλων. 6 μήνες πριν τον θάνατο του επέτρεψε να κάνουν τα πορτρέτο του. Κάτω από αυτό το πορτρέτο υπάρχει κείμενο στην ελληνική. Ο Μουσταφά Κεμάλ δεν γεννήθηκε στην Θεσσαλονίκη αλλά στην Μαλάτια. Η δε κα Ζουμπεϊντέ δεν ήταν η μητέρα του αλλά η θεία του.
- Οι παππούδες του Ερντογάν πολέμησαν εναντίον των Τούρκων στις ρωμαίικες συμμορίες .
-Επίσης ο αντιπρόεδρος Μπουλέντ Αρίντς είναι ελληνικής καταγωγής, είναι Κρητικός.
- Στην Τουρκία μόνο το 40% του πληθυσμού είναι τούρκοι. Το βιβλίο μου έχει σαν στόχο να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο βλέπουν οι Έλληνες την Τουρκία και τους Τούρκους και να σπάσουν τα ταμπού.
- Στην Τουρκία δεν υπάρχει ρηχό πιάτο και βαθύ πιάτο. Στην Τουρκία όλα τα πιάτα είναι το ίδιο . Οι Τούρκοι σχεδιάζουν την επανασύσταση της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας . Στην Τουρκία ζουν λαοί που δεν είναι με κανένα τρόπο Τούρκοι και αυτοί περιμένουν το πράσινο φως από την Ορθοδοξία για να ιδρύσουν το Βυζάντιο.
http://www.onalert.gr/stories/fragos-tourkia-vivlio
ΤΑ ΑΘΕΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ...
“Τ’ άθεα γράμματα
κόψανε το δρόμο του έθνους και τ’ αμποδάνε να χαρεί τη λευτεριά του
Παπουλάκος
Παπουλάκος
Παπουλάκος
Έχουμε την εντύπωση ότι η έσχατη μάχη για το μέλλον της πατρίδος
διεξάγεται μες στο Κοινοβούλιο ή στα έγκατα του Μαξίμου. Λάθος. Στα
σχολεία, στις αίθουσες διδασκαλίας κρίνεται η τύχη του Γένους. Αν
επικρατήσει η «ελληνοκτόνος παιδαγωγία» και εκλείψει διά παντός η
ελληνορθόδοξη Παιδεία, «η ροδόχρους ελπίδα του Έθνους» (Καποδίστριας),
τότε ας θυροκολλήσουμε το αγγελτήριο θανάτου, πλησιάζει η ιστορική
ευθανασία. Αν δεν απομείνει η ευλογημένη «μαγιά» του Μακρυγιάννη, τότε
«κάλλιον να μην υπάρχει Έλλην εις τον κόσμον, παρά να ατιμάζει το κατ’
εικόνα Θεού και ομοίωσιν, υπάρχων ανδράποδον τον αναισθήτου Τούρκου, ενώ
επλάσθη από τον Θεόν ελεύθερος» όπως θεσπίζουν, στις 5 Μαϊου του 1827,
στην Τροιζήνα, οι ελευθερωτές πατέρες μας. Και σίγουρα στην θέση του
«αναισθήτου Τούρκου», μπορεί να μπουν και άλλα αναίσθητα και άπληστα
θηρία-φανερά και νοητά-που μας εξανδραποδίζουν. Και το κακό γίνεται από
τους ύπουλους, τους «προβατόσχημους λύκους» που ζεσταίνουμε στον κόρφο
μας και μαγαρίζουν παιδεία και παιδιά…
Το 1984 το ησύχιο και ταπεινό «περιβόλι της Παναγίας» μας, το
σπουδαιότερο πνευματικό κέντρο της ανθρωπότητας, επισημαίνει την ολέθρια
πορεία της Παιδείας, εν ονόματι κάποιου νεφελώδους προοδευτισμού και
αβασάνιστου εξευρωπαϊσμού και ομιλεί απερίφραστα και ευθαρσώς για την
αδίστακτη καταστροφή των εθνικών μας ριζών και τον επελαύνοντα
αντιχριστιανισμό και αφελληνισμό.
Αντιγράφω το απόσπασμα: «Από πολλά χρόνια τώρα γίνεται συστηματική
προσπάθεια, διαρκώς αυξανομένη, να πολεμηθεί η πίστη. Να βγει από τα
ελληνικά σχολεία ο Χριστός. Να διαστρεβλωθεί η ιστορία μας. Να
ευτελισθεί η σημασία των μεγάλων εορτών των Χριστουγέννων και του Πάσχα,
που τόσο ζει ο λαός μας. Να παύσει η Ορθόδοξος Εκκλησία να είναι η ψυχή
του Γένους μας. Να καταντήσουν τα παιδιά εύκολη λεία κάθε νοητού ή
φανερού θηρίου».
Δυστυχώς επαληθεύτηκαν οι Αγιορείτες Πατέρες. Το πού έχει καταντήσει η
Παιδεία μας εξ αιτίας της παρατεταμένης κρίσεως ταυτότητας, το βλέπει
κανείς στα πλείστα εν χρήσει σχολικά εγχειρίδια. Δεν πρόκειται μόνο για
το ελεεινό γλωσσικό ιδίωμα στο οποίο είναι γραμμένα, για την
προχειρότητα και ανεπάρκεια που τα χαρακτηρίζει, πρόκειται κυρίως για
την ψυχική μιζέρια στην οποία καταδικάζουν το παιδί, τα πρότυπα που του
προβάλλουν, ήτοι έναν πληροφορημένο, υπολογιστικό, ανταγωνιστικό και
συναισθηματικά νεκρό άνθρωπο. Και, κυρίως, χωρίς τον Θεάνθρωπο, την χαρά
του κόσμου. Περισσεύει στα τρισάθλια βιβλία η εκκλησιομαχία, η
κατασυκοφάντηση και ο εμπαιγμός της αμωμήτου πίστεώς μας, που «μας
λευτέρωσε και βγήκαμε εις την κοινωνίαν του κόσμου», όπως βροντοφωνάζει ο
Μακρυγιάννης. Και όλα αυτά κατά παράβασιν της συνταγματικής επιταγής.
(Εξαιρετική η μελέτη και η αρθρογραφία για τα θέματα αυτά του σεβαστού
προέδρου, ε.τ., του Αρείου Πάγου κ. Βασιλείου Νικόπουλου, με τίτλο: «Το
προοίμιον του Συντάγματος και η νομική του αξιολόγηση», έκδοση της
«εταιρείας των φίλων του λαού»).
Και για του λόγου το αληθές μια σύντομη περιδιάβαση στα σχολικά βιβλία
Γλώσσας Δημοτικού και Γυμνασίου τεκμηριώνει τα προαναφερθέντα:
Ανθολόγιο Α’ Δημοτικού: Κείμενο με τίτλο: «Δώσε την αγάπη».
Διαδραματίζεται ο εξής διάλογος στην τάξη. «Αύριο θα κάνουμε γιορτούλα
μέσα στην τάξη», λέει η δασκάλα. «Τι γιορτή; Ποιος άγιος γιορτάζει»
ρωτούν τα παιδιά. «Αυτός ο άγιος δεν υπάρχει. Είναι ο άγιος της φιλίας»,
απαντά η κυρία. «Μα δεν έχει όνομα;». «Να τον πούμε… Φιλάγιο» λέει ο
Μάνος, το Πολωνεζάκι και συμφωνεί η δασκάλα. (Το σχολείο είναι
διαπολιτισμικό). Ερώτηση: Δεν έχει αγίους η Εκκλησία μας; (σελ. 107).
Στη σελ. 110 υπάρχει μια προσευχή τής… Θέτιδος Χορτιάτη. (Μία νερόβραστη
τιποτολογία).
Στη σελ. 113 κείμενο για την Αϊ-Βασίλη. Όχι βέβαια για τον ασκητικό και
φιλανθρωπότατο άγιο, αλλά για το γνωστό ξωτικό των δώρων. Διαβάζω: «Ο
Ιβάν και η οικογένειά του εγκαταλείπουν τον τόπο τους, μαζί και η
Ευτυχού, η γάτα τους, εξ αιτίας μιας καταστροφής…».
Ερωτώ: γιατί τέτοια μαύρα, καταθλιπτικά κείμενα σε 6χρονα παιδιά;
Διευκρινίζω: Ότι η ατομική και κοινωνική μας ζωή είχε, έχει και θα έχει
ένα μεγάλο μέρος της βουτηγμένο στο σκοτάδι, δεν σημαίνει πως λόγω
ρεαλισμού πρέπει να το προβάλλουμε στα βιβλία του Δημοτικού και να
φαρμακώνουμε την ψυχή των παιδιών. Όχι για να κρυβόμαστε υποκριτικά,
αλλά γιατί ο νους των μικρών παιδιών δεν χωράει το κακό, οπότε το μόνο
που αποφέρει μία τέτοια προσπάθεια είναι να διαταράσσεται η πνευματική
τους ισορροπία.
Γλώσσα Α’ Δημοτικού. Αφιέρωμα στο Πάσχα. Περιέχονται δύο ποιήματα. Το
πρώτο με τίτλο «Πασχαλινό» στο οποίο περιγράφονται «οι φούρνοι που
μοσχοβολούν» και «τα τραπέζια που κοκκινίζουν απ’ τα αυγά». Το δεύτερο
με τίτλο «Πασχαλινά κουλούρια». (σελ. 56 τ. Β’). Πουθενά η Ανάσταση του
Χριστού, το «Χριστός Ανέστη» στην κρισιμότερη τάξη όλων των βαθμίδων. Μη
θιγεί ο πολυπολιτισμός τους…
Στη Β’ και Γ’ Δημοτικού θα βρούμε 4-5 σελίδες για προσκλήσεις σε
γενέθλια. Πουθενά στο Δημοτικό δεν αναφέρεται η ονομαστική γιορτή.
Στο Ανθολόγιο Γ’ και Δ’ Δημοτικού. Σελ. 79. Κείμενο με τίτλο «Τότε που
πήγαμε βόλτα τον Επιτάφιο». Έχουμε περιφορά και όχι βόλτα του Επιταφίου.
Και στον επίλογο: « Όταν φτάσαμε στην Εκκλησία οι ψάλτες σήκωσαν τον
Επιτάφιο ψηλά πάνω από την πόρτα κι όλοι εμείς περάσαμε από κάτω. Να,
όπως το περνά περνά η μέλισσα». Διακωμώδηση της κατανυκτικότερης
ακολουθίας της Εκκλησίας μας.
Στη σελ. 74 ο μουσουλμάνος Νορντίν, επισκέπτεται την «Εκκλησία του
χριστιανού Αλλάχ» και βλέποντας τις αγιογραφίες στους τοίχους δυσφορεί
με τους «άσχημους γέρους με τις μακριές γενειάδες», δηλαδή, με τους
αγίους μας.
Στην σελ. 143 σε έναν ποδοσφαιρικό αγώνα, ένας παπάς και ένας δάσκαλος
είναι τερματοφύλακες και αλληλοϋβρίζονται.
Στη Γλώσσα Δ’ Δημοτικού (β’ τ. Σελ. 52) ο Αϊ-Βασίλης «βγαίνει στην αυλή
να απλώσει τη μπουγάδα του, τις κάλτσες του, τη φανέλα του και το μακρύ
του σώβρακο...».
Στην Ε’ Δημοτικού, στην ενότητα για τα Χριστούγεννα έχουμε πάλι μία
«οικογένεια προσφύγων, του Αντυ, που ζει σε αντίσκοινα και ξεπαγιάζει»
(πάλι μαυρίλα).
Στην επόμενη σελίδα 26 «η Φρικαντέλα η μάγισσα που μισούσε τα κάλαντα»
και έδιωχνε τα παιδιά με φράσεις όπως «Σκασμός, σκουπιδόπαιδα! Αν δεν
σταματήσετε να λέτε τα κάλαντα θα το μετανιώσετε πικρά!».
Στη δε σελ. 29 τα άγια Θεοφάνεια είναι για τα έντυπα σκύβαλα αγώνας
κολύμβησης.
(Στο βιβλίο «Θεατρική Αγωγή» ε’ και στ’ Δημοτικού, στη σελ. 81 τα παιδιά
καλούνται να υποδυθούν το δαιμόνιο).
Στη Γλώσσα Στ’ δημοτικού (α’ τ. Σελ. 90) θα βρεις την παναίρεση του
Οικουμενισμού, όπου ο Χριστιανισμός εξισώνεται με τις θρησκείες του
κόσμου και υποτιμάται σαφώς το πρόσωπο του Κυρίου.
Στο Ανθολόγιο Στ’ δημοτικού, σελ. 166, συγκρίνονται τα μάτια του Χριστού
με τα μάτια μιας γάτας.
Στο Γυμνάσιο τα ίδια και χειρότερα.
Στο τετράδιο εργασιών Α’ Γυμνασίου (σελ. 76) κείμενο «Μ. Παρασκευή στην
Εκκλησία» του Καζαντζάκη, στο οποίο διαβάζουμε: «…μια φορά τον έλεγαν
Άδωνη, τώρα Χριστό» και λοιπές νεοπαγανιστικές βλασφημίες.
Στα «Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας» Α’ Γυμνασίου (σελ. 222) θα βρούμε
μια γάτα, η οποία εισχωρεί στο «Ιερό Βήμα» και αφήνει τις ακαθαρσίες
της στην «Αγία Πρόθεση». (Τι αλήθεια να διδαχτούν οι μαθητές από τέτοιο
κείμενο;)
Στην Α’ Γυμνασίου στη «Γλώσσα», σε κείμενο με τίτλο «Παράπονο σκύλου»,
ένας αδέσποτος σκύλος κάθεται έξω από την εκκλησία και
περιμένει,”προσεύχεται” «να βγει ο Κύριος», «μα ο Κύριος δεν βγαίνει».
(Με κεφαλαίο το “κάπα” άρα αναφέρεται στο Χριστό).
Στα Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας της Β’ Γυμνασίου, μετά τον
«φιλάγιο» του Δημοτικού, οι μαθητές θα γνωρίσουν κι έναν «νέο» άγιο, που
αυτή την φορά λέγεται… Αϊ-Λαός (σελ. 62), ενώ στο ίδιο βιβλίο θα
συναντήσουμε πάλι τον Καζαντζάκη που «την ώρα που χτυπούσαν οι καμπάνες
κι οι χριστιανοί πήγαιναν στον Αϊ-Μηνά», αυτός «κίνησε για άλλο
προσκύνημα, να χαιρετήσει την Άγια Κρήτη» (Σελ. 113).
Στην «Γλώσσα» Γ’ Γυμνασίου «φιλοξενείται» ο Σημίτης που δυσφορεί για την
«διαστρεβλωμένη και γι’ αυτό χωρίς απήχηση ελληνική και χριστιανική
παράδοση» της πατρίδας μας (σελ. 65) και η γνωστή ανθρωποκάμπια της Νέας
Τάξης, ο Νίκος Δήμου, ο οποίος επαίρεται γιατί «ανήκει σε πολλές
Μ.Κ.Ο.» και κατηγορεί την πατρίδα μας για «καταπίεση των Μαρτύρων του
Ιεχωβά, των σλαβοφώνων και Μουσουλμάνων».
Στο «τετράδιο εργασιών» της ίδιας τάξης θα “σκοντάψουμε” στο μέγα
πνευματικό ανάστημα που λέγεται Κώστας Λεφάκης, ο γνωστός
τηλεαστρομπουρδολόγος που συμβουλεύει τους μαθητές να προβούν σε
ερωτικές σχέσεις, διότι ο Άρης και η Αφροδίτη (τα ζώδια) τις ευνοούν
(σελ. 73).
Λεφάκη ή Σημίτη θα βρεις στα κουρελουργήματα αυτά. Κόντογλου, Κάλβο ή
Παλαμά, για παράδειγμα, δεν συναντάς. Ας μην απορούμε για τα ξινά μήλα.
Οι μηλιές είναι σάπιες. Και επαναλαμβάνω: η τύχη του Γένους κρίνεται
στις σχολικές τάξεις.
Κλείνω με μια έκκληση προς τους ποιμένες, τους επισκόπους του λαού:
Άγιοι Αρχιερείς, κάποτε οι Επίσκοποι του δούλου Γένους, έπιαναν τα
καριοφίλια και στέκονταν στην πρώτη γραμμή, υπερασπιζόμενοι το ποίμνιό
τους, χύνοντας και το αίμα τους για του Χριστού την Πίστη την αγία και
της πατρίδος την Ελευθερία. Τώρα και πάλι το ποίμνιό σας, το πιο ευάλωτο
και ανυπεράσπιστο, τα παιδιά του λαού, τα παιδιά σας, κατασπαράσσεται
και μαγαρίζεται η ψυχή του από «φανερά και νοητά θηρία». Τα παιδιά
φωνάζουν: «άνθρωπον ουκ έχω». Σταθείτε Κυρηναίοι του πολύπαθου λαού μας.
Οι ανίκανοι Κυβερνήτες μάς εξαφανίζουν ως λαό ιστορικό. Η Εκκλησία,
όταν εκλείπει η κοσμική εξουσία ή προδίδει τον λαό, καθίσταται
ελληνοσώτειρα. Η ώρα ήλθεν…
Περισσότερα: http://www.antibaro.gr/article/5675, Ἀντίβαρο
Γράφει ο Δημήτρης Νατσιός.Περισσότερα: http://www.antibaro.gr/article/5675, Ἀντίβαρο
Δάσκαλος, Κιλκίς.
“Τ’ άθεα γράμματα κόψανε το δρόμο του έθνους και τ’ αμποδάνε να χαρεί τη λευτεριά του
Παπουλάκος
Έχουμε την εντύπωση ότι η έσχατη μάχη για το μέλλον της πατρίδος διεξάγεται μες στο Κοινοβούλιο ή στα έγκατα του Μαξίμου. Λάθος. Στα σχολεία, στις αίθουσες διδασκαλίας κρίνεται η τύχη του Γένους. Αν επικρατήσει η «ελληνοκτόνος παιδαγωγία» και εκλείψει διά παντός η
ελληνορθόδοξη Παιδεία, «η ροδόχρους ελπίδα του Έθνους» (Καποδίστριας), τότε ας θυροκολλήσουμε το αγγελτήριο θανάτου, πλησιάζει η ιστορική ευθανασία. Αν δεν απομείνει η ευλογημένη «μαγιά» του Μακρυγιάννη, τότε «κάλλιον να μην υπάρχει Έλλην εις τον κόσμον, παρά να ατιμάζει το κατ’ εικόνα Θεού και ομοίωσιν, υπάρχων ανδράποδον τον αναισθήτου Τούρκου, ενώ επλάσθη από τον Θεόν ελεύθερος» όπως θεσπίζουν, στις 5 Μαϊου του 1827, στην Τροιζήνα, οι ελευθερωτές πατέρες μας.
ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΙΑ ΤΗΣ ΣΥΛΛΗΣ ΙΚΟΝΙΟΥ
Γεωργία Χριστοδούλου-Τερζή,
ιστ. ερ. Μικρασιατικού Ελληνισμού
Ὅπως στό βιλαέτι τῆς Καππαδοκίας, ἔτσι καί σ᾿ ἐκείνο τῆς γειτονικῆς της Λυκαονίας, μέχρι τήν Ἀνταλλαγή τῶν Πληθυσμῶν τό 1924, δίπλα στούς ἑλληνικούς τουρκόφωνους πληθυσμούς, διεσώζοντο καί κάποιες ἑλληνόφωνες νησίδες. Τέτοιες γιά παράδειγμα στήν Καππαδοκία ἦταν ὁρισμένα χωριά τῆς περιφέρειας Νίγδης, Νεαπόλεως καί Φαράσων. Ἀντίστοιχα, στό βιλαέτι τῆς Λυκαονίας, μία ἑλληνόφωνη κωμόπολη πού διετηρεῖτο μέχρι τήν Ἀνταλλαγή ἦταν ἡ Σύλλη, προάστιο τοῦ Ἰκονίου.
ιστ. ερ. Μικρασιατικού Ελληνισμού
Ὅπως στό βιλαέτι τῆς Καππαδοκίας, ἔτσι καί σ᾿ ἐκείνο τῆς γειτονικῆς της Λυκαονίας, μέχρι τήν Ἀνταλλαγή τῶν Πληθυσμῶν τό 1924, δίπλα στούς ἑλληνικούς τουρκόφωνους πληθυσμούς, διεσώζοντο καί κάποιες ἑλληνόφωνες νησίδες. Τέτοιες γιά παράδειγμα στήν Καππαδοκία ἦταν ὁρισμένα χωριά τῆς περιφέρειας Νίγδης, Νεαπόλεως καί Φαράσων. Ἀντίστοιχα, στό βιλαέτι τῆς Λυκαονίας, μία ἑλληνόφωνη κωμόπολη πού διετηρεῖτο μέχρι τήν Ἀνταλλαγή ἦταν ἡ Σύλλη, προάστιο τοῦ Ἰκονίου.
ΣΤΗΝΕΤΑΙ ΚΑΛΑ ΤΟ «ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΟ» ΣΤΗ ΡΟΔΟ!
Νέα εκδήλωση από τα όργανα της Τουρκίας στα Δωδεκάνησα, που
κλιμακώνουν τις δράσεις τους για την εμπέδωση τουρκικής συνείδησης στους
μουσουλμάνους της περιοχής…
Σας έχουμε ενημερώσει αρκετές φορές για την απόπειρα της Τουρκίας να στήσει μειονοτικό ζήτημα και στα Δωδεκάνησα, σε μία ευρύτερη προσπάθεια να εμφανίσει και να «τεκμηριώσει» την ύπαρξη πολυπληθών τουρκικών πληθυσμών (και δη καταπιεζόμενων) όχι μόνο στη Θράκη, αλλά και στο Αιγαίο, τους οποίους φυσικά στη συνέχεια θα εκμεταλλευτεί προς ίδιον όφελος.
Σας έχουμε ενημερώσει αρκετές φορές για την απόπειρα της Τουρκίας να στήσει μειονοτικό ζήτημα και στα Δωδεκάνησα, σε μία ευρύτερη προσπάθεια να εμφανίσει και να «τεκμηριώσει» την ύπαρξη πολυπληθών τουρκικών πληθυσμών (και δη καταπιεζόμενων) όχι μόνο στη Θράκη, αλλά και στο Αιγαίο, τους οποίους φυσικά στη συνέχεια θα εκμεταλλευτεί προς ίδιον όφελος.
Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2012
ΛΑΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΙΜΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕΛΛΟΝ - ΔΕΙΤΕ ΣΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΤΟΝ ΙΩΑΝΝΗ ΜΕΤΑΞΑ - ΚΑΝΤΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Σχόλιο : Αιώνιας Ελληνικής Πίστης.
Συνέλληνες θαυμάστε στην φωτογραφία την συμπεριφορά της μεταπολιτευτικής δημοκρατίας
Δείτε στην φωτογραφία πώς οι έλληνες της μεταπολίτευσης ανταποδίδουν την αγάπη και την εκτίμησή τους.
Πως λένε το ευχαριστώ στον Ιωάννη Μεταξά,τον άνθρωπο που τους έφτιαξε το 8ωρο,το ΙΚΑ,της αγροτικές συντάξεις.κ.α.
Στο κυβερνήτη του έπους του 40 που χαρις σ'αυτόν σήμερα είμαστε ελεύθεροι.
Και μετά λέμε πως φτάσαμε σε αυτήν την κατάσταση.
Ξυπνήστε Ελληνες και σκεφτείτε επιτέλους οτι δεν φταίνε οι άλλοι παρα μόνο το ξεροκέφαλό μας
Με τιμή
Βασίλειος Στυλιανέσης
Αιώνια Ελληνική ΠίστηΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : https://www.facebook.com/groups/ieraelals1/
ΤΑ “ΞΕΧΑΣΜΕΝΑ” ΒΡΕΤΑΝΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΑ, ΟΙ ΚΕΝΙΑΤΕΣ ΚΑΙ Η ΕΟΚΑ
ΦΑΝΟΥΛΑ ΑΡΓΥΡΟΥ
Ερευνήτρια/συγγραφέας
Έγγραφα που αναφέρονται στα χρόνια της ΕΟΚΑ 1955-59 έχουν αποδεσμευθεί εδώ και δύο και πλέον δεκαετίες, σε εκατοντάδες φακέλους, και βρίσκονται στη διάθεση των ερευνητών.Στις 18 Απριλίου 2012 ξεκίνησε μια νέα αποδέσμευση βρετανικών εγγράφων,μεταξύ τους και ορισμένα που αφορούν και την Κύπρο. Δυστυχώς, επικράτησε σε ορισμένους, η λανθασμένη εντύπωση ότι οι ελάχιστες αναφορές σε εχθρότητες των Βρετανών εναντίον των Ελλήνων κατά τον αγώνα της ΕΟΚΑ, ήσαν και οι μοναδικές μετά από 60 χρόνια.
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ - ΙΣΡΑΗΛ
Όπως ανακοίνωσε το Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας (ΓΕΑ), από την
Κυριακή, 21 έως και την Παρασκευή, 26 Οκτωβρίου 2012 και στο πλαίσιο του
προγράμματος Στρατιωτικής Συνεργασίας Ελλάδας – Ισραήλ 2012,
πραγματοποιήθηκε κοινή εκπαιδευτική άσκηση, στην 110 Πτέρυγα
Μάχης/Αεροπορική Βάση Λάρισας.
Το ΓΕΑ έδωσε στη δημοσιότητα φωτογραφίες από τις δραστηριότητες των ελληνικών με τα ισραηλινά μαχητικά.
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΕΔΩ
Το ΓΕΑ έδωσε στη δημοσιότητα φωτογραφίες από τις δραστηριότητες των ελληνικών με τα ισραηλινά μαχητικά.
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΕΔΩ
ΕΠΟΣ ΤΟΥ '40 : Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΠΙΝΔΟΥ
H επίλεκτη μεραρχία των Ιταλών Τζούλια
άρχισε στις απόκρημνες βουνοκορφές της βόρειας Πίνδου την επίθεσή της
εναντίον της χώρας μας, για να προελάσει γρήγορα προς τα Γιάννενα, όπως
πίστευε το Ιταλικό Επιτελείο, και να διευκολύνει τον "άνετο περίπατο"
των υπολοίπων ιταλικών μεραρχιών προς την Αθήνα. Η έκπληξη όμως των
"γενναίων" του Μουσολίνι γρήγορα μετατράπηκε σε απογοήτευση, όταν οι
ταμπουρωμένοι Έλληνες φαντάροι των φυλακίων, δεν τους προσέφεραν την
υποδοχή που ήθελαν, αλλά πυκνά πυρά. Αλήθεια τι υποδοχή περίμεναν;
ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΙΟΡΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ 28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΗΣ ΚΟΡΥΤΣΑΣ...!
ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΦΕΒΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ... ΕΝΑ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΔΙΑΔΩΣΕΤΕ! Η ΕΛΛΑΔΑ ΖΕΙ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΟ ΗΠΕΙΡΟ... ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΙΟΡΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ 28Η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΚΟΡΥΤΣΑΣ...
ΑΙΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΤΟΥΡΚΙΑ
Του Σάββα Καλεντερίδη
Δεν είναι λίγες οι δυνάμεις και οι παράγοντες στην Ουάσινγκτον, στις Βρυξέλλες και στην Αθήνα, που είδαν στο πρόσωπο του Ερντογάν, αδιαμφισβήτητο ηγέτη του Κόμματος Δικαιοσύνης και Ανάπτυξης, τον μεγάλο αναμορφωτή, που θα μπορούσε να απαλλάξει την Τουρκία από τα βαρβαρικά, γενοκτονικά και εξόχως αντιδημοκρατικά χαρακτηριστικά που της προσέδιδε η σκληρή κεμαλική κάστα, που καθοδηγούσε όλες ανεξαιρέτως τις κυβερνήσεις τον 20ό αιώνα, και να την οδηγήσει στους ήρεμους και πολιτισμένους κόλπους της Ευρωπαϊκής Ενωσης.
ΑΛΒΑΝΟΙ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΒΕΒΗΛΩΣΑΝ ΤΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΣΟΝΤΕΣ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟ ΚΛΕΙΣΟΥΡΑΣ
Επεισόδια σημειώθηκαν σήμερα στην Πρεμετή της Αλβανίας, κατά τη
διάρκεια τελετής στο Ελληνικό στρατιωτικό νεκροταφείο Κλεισούρας (ένα
από τα δύο Ελληνικά στρατιωτικά νεκροταφεία στην γειτονική χώρα).
Συγκεντρωμένοι Τσάμηδες
και οπαδοί της “Ερυθρόμαυρης Συμμαχίας” του Κρέσνικ Σπαχίου επιτέθηκαν
με πέτρες εναντίον λεωφορείων που μετέφεραν συγγενείς των πεσόντων
μαχητών του 1940 και διπλωματικών οχημάτων που μετέφεραν τον Ελληνα
πρέσβη, τον γενικό πρόξενο Αργυροκάστρου και Έλληνες βουλευτές. Σύμφωνα
με Αλβανικά ΜΜΕ, στα επεισόδια συμμετείχε και βουλευτής του
εθνικιστικού κόμματος «Vetvendosja» (Αυτοδιάθεση), του κοσοβάρου Αλμπίν
Κούρτι.
Η επίθεση διεκόπη μετά από παρέμβαση αστυνομικών δυνάμεων, ενώ ολόκληρη η τελετή πραγματοποιήθηκε κάτω από τα συνεχή ανθελληνικά συνθήματα των συγκεντρωμένων.
http://www.enkripto.com/2012/10/blog-post_5167.html
Η επίθεση διεκόπη μετά από παρέμβαση αστυνομικών δυνάμεων, ενώ ολόκληρη η τελετή πραγματοποιήθηκε κάτω από τα συνεχή ανθελληνικά συνθήματα των συγκεντρωμένων.
http://www.enkripto.com/2012/10/blog-post_5167.html
ΣΑΝΤΟΡΙΝΙ : ΣΠΙΤΙ - ΠΑΛΑΤΙΑ 3.600 ΕΤΩΝ
Του Στράτου Ταφλαμπά
Ευρήματα που δείχνουν τον πλούτο της εποχής σώζονται κάτω από το βιοκλιματικό στέγαστρο στο Ακρωτήρι, που λειτουργεί ξανά από την περασμένη άνοιξη
«Αν είστε τυχερός, κ. επιμελητά, μπορεί να έχουμε καμιά εκρηξούλα του ηφαιστείου για να θαυμάσετε. Είναι υπέροχο το θέαμα».
Με αυτόν τον τρόπο υποδέχθηκε πριν από πολλά χρόνια φύλακας Μουσείου τον διευθυντή των ανασκαφών στο Ακρωτήρι της Σαντορίνης, Χρίστο Ντούμα.
Με αυτόν τον τρόπο υποδέχθηκε πριν από πολλά χρόνια φύλακας Μουσείου τον διευθυντή των ανασκαφών στο Ακρωτήρι της Σαντορίνης, Χρίστο Ντούμα.
Η 28Η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΜΕΡΑ... ΣΤΙΣ 29 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΤΑ ΠΡΟΚΑΛΥΠΤΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΔΙΕΞΑΓΟΥΝ ΑΝΙΣΟ ΚΑΙ ΗΡΩΪΚΟ ΑΓΩΝΑ ΕΝΑΝΤΙ ΤΡΟΜΕΡΑ ΥΠΕΡΤΕΡΩΝ ΕΧΘΡΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ
29/10/1940: Τη νύχτα 29/30
Οκτωβρίου 1940, όλα τα προκαλυπτικά τμήματα της αμυντικής τοποθεσίας
Eλαία-Kαλαμάς συμπτύσσονται πίσω απ’ αυτή, αφού επιβράδυναν τον εισβολέα
επί 48ωρο. Στην περιοχή Πίνδου, το Απόσπασμα Πίνδου, με διοικητή το
Συνταγματάρχη Πεζικού Κωνσταντίνο Δαβάκη, κατέχει σταθερά την περιοχή
Άγιος Ζαχαρίας, και τα υψώματα Σκάλα-Κιάφα, ενώ στα υψώματα
Μούκα-Πάτωμα-Ταμπούρι-Τσοπάνη η κατάσταση των τμημάτων του είναι
συγκεχυμένη. Τούτο, αφού δέχτηκε την επίθεση ολόκληρης εχθρικής
μεραρχίας, αγωνίστηκε επί 48ωρο άνισο και σκληρό αγώνα, μέχρις ότου
φτάσουν οι πρώτες ενισχύσεις.
Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2012
ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΤΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Τὰ παλικάρια τῶν εἰδικῶν δυνάμεων τραγουδοῦν τὸ "Μακεδονία ξακουστὴ" στὴ Θεσσαλονίκη!
Οἱ εὔζωνοι παρελαύνουν μπροστὰ στὸν Λευκὸ Πύργο
Παρέλαση κατὰ τὴ σημερινὴ ἀναπαράσταση τῆς παράδοσης τῆς Θεσσαλονίκης
Φωτογραφικό υλικό από τήν αναπαράσταση τής παράδοσης τής πόλης τής Θεσσαλονίκης
www.orthodoxia-ellhnismos.gr
Αιώνια Ελληνική Πίστη
ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΑΝΔΡΙΑΝΤΑΣ ΤΟΥ ΜΕΤΑΞΑ ΔΕΝ ΚΟΣΜΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ .ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΤΗΝ "ΚΟΣΜΟΥΝ" ΑΝΔΡΙΑΝΤΕΣ ΠΡΟΔΟΤΩΝ
Ο ΠΕΤΑΜΕΝΟΣ ΑΝΔΡΙΑΝΤΑΣ ΤΟΥ ΜΕΤΑΞΑ ΣΤΗΝ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ |
ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΤΟ "ΟΧΙ" ΣΤΟΥΣ ΙΤΑΛΟΥΣ ΤΟΥ ΜΟΥΣΟΛΙΝΙ ΚΑΙ ΔΕΝ
ΠΡΟΔΩΣΕ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΤΟΥ ,ΤΟΝ ΙΩΑΝΝΗ ΜΕΤΑΞΑ ΔΕΝ ΒΡΕΘΗΚΕ ΚΑΝΕΙΣ
ΝΑ ΤΟΥ ΣΤΗΣΕΙ ΕΝΑΝ ΑΝΔΡΙΑΝΤΑ ΣΗΜΕΡΑ ,ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΙ ΥΠΗΡΧΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ
ΦΡΟΝΤΙΣΑΝ ΟΙ "ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ" ΝΑ ΤΟΥΣ ΓΚΡΕΜΙΣΟΥΝ.
Ο ΑΝΔΡΙΑΝΤΑΣ ΤΟΥ ΜΕΤΑΞΑ ΠΡΟΤΟΥ ΓΚΡΕΜΙΣΘΕΙ |
ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΑΝ ΝΑ ΣΤΗΣΟΥΝ ΑΝΔΡΙΑΝΤΕΣ ΤΩΝ ΠΡΟΔOΤΩΝ ΠΟΥ ΞΕΠΟΥΛΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ.
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ "ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ" .
Ο ΑΝΔΡΙΑΝΤΑΣ ΤΟΥ "ΗΡΩΑ" Α.ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ |
Ο ΑΝΔΡΙΑΝΤΑΣ ΤΟΥ "ΗΡΩΑ" Κ.ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ |
http://ieroslochos.blogspot.gr/2012/10/blog-post_1843.html#more
ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΩΝ ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΩΝ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΑΝΤ1
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΙΣ
Στην εκδήλωση
διαμαρτυρίας
εναντίον των συντελεστών της ανθελληνικής προπαγάνδας
τηλεοπτικών σταθμών και των χορηγών τους
που πραγματοποιήθηκε
Την Κυριακή 28η Οκτωβρίου 2012, ώρα 18:30
στην
πλατεία AGORA CENTER Λ. Κηφισίας 10-12 στο Μαρούσι, έξω από τα γραφεία
του ομίλου ΑΝΤ-1 (Ανθελληνική Νεοτουρκική Τηλεόραση Νο 1)
Την οποία διοργάνωσαν :
1.
Ο Σύλλογος «ΒΕΤΕΡΑΝΩΝ ΠΟΛΕΜΙΣΤΩΝ ΚΥΠΡΟΥ 1974»
2.
Ο Μικρασιατικός Σύλλογος «ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΚΙΟΥΛΜΠΑΞΕ»
3.
Ο Σύνδεσμος Μικρασιατών & Κωνσταντινουπολιτών «ΡΙΖΕΣ»
4.
Η Πανελλήνια Ένωση Ποντίων Αξιωματικών
5.
Η ΕΘΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
6.
Η Ένωσις Κυπρίων Φοιτητών Ελλάδος «ΔΡΑΣΙΣ-ΚΕΣ»
7.
Ο Σύλλογος Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων Φονευθέντων και Αγνοουμένων Κυπριακής
Τραγωδίας.
Ανταποκρίθηκαν και συμμετείχαν -
στηρίξαν:
1. Η
Πανελλήνια Ένωση Ασσυρίων
2. Η
Κίνηση για Ελευθερία και Δικαιοσύνη στην Κύπρο
3. Η
Ένωση Ποντίων Ν. Ιωνίας – Ηρακλείου «Η ΡΩΜΑΝΙΑ»
4. Ο
Σύλλογος Ποντίων Αμαρουσίου «ΝΙΚΟΣ ΚΑΠΕΤΑΝΙΔΗΣ»
5. Ο
Παμποντιακός Σύλλογος «Η ΑΡΓΩ»
6. Ο
Σύλλογος Μικρασιατών Ανατολικής Αττικής
7. Το
Εθνικό Κέντρο Ελλήνων
8. Ο
Σύλλογος Ποντίων Χαλανδρίου «Ο ΑΚΡΙΤΑΣ»
9. Ο
ΜΕΑΣ ΕΡΜΗΣ Βάρους Λήμνου
10. Ο
Σύλλογος Μαγνησίας Μικράς Ασίας «ΙΩΝΙΚΟ
ΘΕΑΤΡΟ»
11. Ο
Σύλλογος Σμυρναίων – Μικρασιατών Κορδελιού Θεσσαλονίκης «Η ΑΓΙΑ ΦΩΤΕΙΝΗ»
12.
Η Μικρασιατική Στέγη Κορίνθου
13.
Το Κίνημα «ΕΛΛΗΝΕΣ»
14.
Ο Αθλητικός Σκοπευτικός Όμιλος «Ο ΕΥΑΓΟΡΑΣ»
15.
Ο Π.Α.Ο. «ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ» Χαλανδρίου
Ευχαριστούμε θερμά
Όλους
αυτούς που δήλωσαν συμμετοχή και συμπαράσταση.
Επίσης
όλους αυτούς που δημοσίευσαν την ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ διά των μέσων που ο κάθε ένας
διαθέτει (έντυπες ή ηλεκτρονικές εφημερίδες, BLOG,
Facebook, e-mail, fax, ακόμη και
τηλεφωνικώς), διότι χωρίς την εξαιρετικά σημαντική συμβολή τους δεν θα ήταν
δυνατόν να μεταδοθεί η είδηση για την εκδήλωση τόσο γρήγορα, τόσο μακρυά και σε
τόσους πολλούς.
Εκ των διοργανωτών
Νικόλαος
Αργυρόπουλος, Πρόεδρος
του Συλλ. «ΒΕΤΕΡΑΝΟΙ ΚΥΠΡΟΥ ‘74»
Βασίλειος
Ροσταδάκης, Πρόεδρος του
Συλ. «ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΚΙΟΥΛΜΠΑΞΕ»
Νικόλαος
Καραμπουρνιώτης, Πρόεδρος του Συνδ. «ΡΙΖΕΣ»