Παρασκευή 5 Μαρτίου 2021

ΑΘΛΙΟΙ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΤΟΝ ΕΥΡΥΤΟ!


Ολομέτωπη επίθεση στον νεαρό καλλιτέχνη γκράφιτι, που ζωγραφίζει τους ήρωες του 1821. Τον στοχοποιούν με ψεύτικες φωτογραφίες

Αλλεργία σε οτιδήποτε πατριωτικό φαίνεται ότι έχουν κάποιοι στη χώρα, καθώς υποκινούμενοι από τις ιδεοληψίες τους επιθυμούν να «ακυρώσουν» οτιδήποτε θυμίζει στους Έλληνες τα 200 χρόνια από την Επανάσταση του 1821. Αυτό μόνον μπορεί να συμπεράνει κάποιος από την ολομέτωπη επίθεση από μερίδα της άκρας Αριστεράς στον νεαρό καλλιτέχνη του γκράφιτι Εύρυτο, που διακοσμεί με μορφές της Ελληνικής Επανάστασης τοίχους της Αθήνας, συμμετέχοντας με τον τρόπο αυτόν στους εορτασμούς. Προσπάθεια που ανέδειξε η «δημοκρατία» και ακολούθως έγινε viral σε όλα τα ΜΜΕ, έντυπα και ηλεκτρονικά, με τη δημοφιλία του νεαρού καλλιτέχνη να χτυπά «κόκκινο». Γεγονός που οδήγησε ακόμη και σε προσκλήσεις από δημάρχους, όπως αυτή του Γιάννη Κωνσταντάτου του Ελληνικού – Αργυρούπολης, στον νεαρό καλλιτέχνη να αποτυπώσει μορφές του ’21 στην πόλη του.
Αυτή όμως η δημοφιλία του Ευρύτου, που ανέδειξε τα πατριωτικά αισθήματα του ελληνικού λαού, έγινε απ’ ό,τι φαίνεται «ακίδα στο μάτι» συγκεκριμένων κύκλων που παθαίνουν αναφυλαξία ακόμη και στην όψη της ελληνικής σημαίας.

Άρχισαν λοιπόν τα γνωστά περί «ακροδεξιού», προκειμένου με τον τρόπο αυτόν να «ακυρώσουν» το έργο και την παρουσία του. Φτάνοντας μέχρις σημείου να προσπαθήσουν μέσω αθλίων κατασκευασμένων φωτογραφιών να δείξουν τον Εύρυτο να ζωγραφίζει «σβάστικες»…

Ευθείες απειλές κατά της ζωής, της σωματικής του ακεραιότητας αλλά ακόμη και των… έργων του δημοσιεύθηκαν στα γνωστά «λημέρια» του αντιεξουσιαστικού χώρου, ενώ κάποιες ιστοσελίδες, κάποιες εκ των οποίων πλασάρονται και ως «αντικειμενικές», έσπευσαν να υιοθετήσουν διαφόρων ειδών κατηγορίες εναντίον του.

Μάλιστα, ανάμεσα σε αυτούς που κάνουν τις σκληρότερες επιθέσεις κατά του Ευρύτου βρίσκονται οι πλέον φωνακλάδες υποστηρικτές των δικαιωμάτων του Κουφοντίνα, οι οποίοι δεν διστάζουν όμως να αποκαλέσουν πρωτοσέλιδα «ναζί» έναν νέο άνθρωπο, ο οποίος το μόνο που κάνει είναι να ζωγραφίζει… Χωρίς φυσικά να λάβουν υπ’ όψιν τους αυτό που έγραψε ο ίδιος: «Αναλαμβάνω την ευθύνη όσων έργων έχω υπογράψει τη χαρακτηριστική μου υπογραφή και αναρτήσει στον προσωπικό μου λογαριασμό. Διαχωρίζω τη θέση μου από ό,τι άλλο κυκλοφορεί στο διαδίκτυο, μακριά από την αισθητική και τη φιλοσοφία μου, με ακραίες ή βίαιες και πολιτικές αναφορές».

Κάποιοι μάλιστα, ακολουθώντας τις οδηγίες που τους δόθηκαν, έφτασαν μέχρις σημείου να βεβηλώσουν τα έργα του με πράσινη… μπογιά. Τα ρυπαρά τους μυαλά έφτασαν σε τέτοιο σημείο απονεύρωσης, ώστε 200 χρόνια μετά τη θυσία αυτών που αγωνίστηκαν για την ελευθερία τους από ένα δεσποτικό καθεστώς να ρίξουν τις μπογιές τους, προκειμένου να αλλοιώσουν την απεικόνιση των μορφών τους. Ακολούθησαν, από ό,τι φαίνεται, τις οδηγίες που έδινε σε ηλεκτρονικό μέσο του αντιεξουσιαστικού χώρου ο χρήστης με το ψευδώνυμο «Να τον Βρούμε» ο οποίος έγραφε: «Ανοιχτή πρόταση για καταστροφή των γκράφιτι του φασίστα Ευρύτου, μέχρι κάποια στιγμή να τον ξετρυπώσουμε».

Μάλιστα, θεωρώντας επιτυχημένη την… παρέμβασή τους, αυτοί οι αρνητές καθετί εθνικού, το έκαναν και δεύτερη φορά, βεβηλώνοντας αυτή τη φορά τα έργα του Ευρύτου στον Δήμο Αργυρούπολης – Ελληνικού. Ευτυχώς όμως στη συγκεκριμένη περίπτωση ο δήμαρχος κ. Κωνσταντάτος είχε… προβλέψει τις προθέσεις του και είχε «ασφαλίσει» με υλικό αντι-γκράφιτι τις προσωπογραφίες που είχε κάνει ο Εύρυτος, με αποτέλεσμα οι όποιες «ζημιές» πίστεψαν ότι έκαναν να αποκατασταθούν άμεσα χθες το απόγευμα από συνεργεία του δήμου. Μάλιστα, ο κ. Κωνσταντάτος δεν μάσησε ούτε από τις απειλές και τις προσπάθειες να πληγεί πολιτικά, αλλά ούτε και τις επιθέσεις στα έργα του Ευρύτου, και χθες το απόγευμα σε ανάρτησή του σημείωσε: «Οι προσωπογραφίες των Ηρώων του 1821 αποκαταστάθηκαν πλήρως. Δεν πρόκειται να επιτρέψουμε στη μίζερη μειοψηφία των νοσηρών βέβηλων να αμαυρώνει τις αρχές και τις αξίες μας», με συνημμένο ένα βίντεο των συνεργείων του δήμου που αποκαθιστούν τις προσωπογραφίες.

Η «δημοκρατία» επικοινώνησε με τον Εύρυτο, για ακόμη μία φορά, προκειμένου να δει εάν αυτές οι επιθέσεις εναντίον του τον έχουν κάμψει. Στην ερώτηση πώς αντιλαμβάνεται τη στοχοποίησή του από την άκρα Αριστερά, ο νέος αυτός άνθρωπος ήταν ξεκάθαρος:

«Η στοχοποίηση, όπως φάνηκε εκ του αποτελέσματός της, δεν είχε ως στόχο εμένα ως άτομο παρά τους Έλληνες ήρωες και τα αισθήματα του λαού προς αυτούς».
Τον έχουν κάνει φότοσοπ μέχρι και να ζωγραφίζει σβάστικες. Τι θα απαντούσε σε αυτούς τους ανθρώπους;

Και πάλι ο Εύρυτος ήταν καταιγιστικός: «Δεν μπορείς να ανοίξεις διάλογο σε κανένα επίπεδο με εθνομηδενιστικά τρολς που εξυπηρετούν σκοπιμότητες ακόμα και σε βάρος της ελληνικής Ιστορίας και της εθνικής μνήμης. Δεν θα μπω σε αυτή τη διαδικασία, δεν θα αποπροσανατολιστώ από τον στόχο μου».

Σχετικά με τη βεβήλωση των έργων του από ομάδες ίσως και συνομηλίκων του, ο Εύρυτος δήλωσε στη «δημοκρατία» πως «το μίσος που διακρίνεται θυμίζει μόνο αυτό των Τούρκων. 200 χρόνια μετά και ακόμα κάποιοι μένουν πνευματικά ραγιάδες».

Όσο για το εάν φοβήθηκε από τις απειλές και από όσα λέγονται εναντίον του, απάντησε λέγοντας πως δεν νιώθει κανέναν φόβο. «Όσα λέγονται για μένα δεν με αγγίζουν, συνεπώς δεν σκέφτηκα ποτέ να σταματήσω αυτό που κάνω. Μια πικρή απογοήτευση νιώθω, αλλά θα έπρεπε και να το περιμένω.

Όσο για το εάν αυτοί που του επιτέθηκαν πέτυχαν τον σκοπό τους, με την ακύρωση κάποιας συνεργασίας που είχε προγραμματιστεί και η οποία ακυρώθηκε, η απάντηση ήταν ευτυχώς αυτή που περιμέναμε: «Κανείς δεν ακύρωσε κάτι που είχαμε προγραμματίσει, ίσα ίσα φαίνεται πως κανένας αντικειμενικός παρατηρητής δεν πίστεψε τις συκοφαντίες. Νομίζω πως έχει αίσιο τέλος αυτή η δοκιμασία, ήδη πολλοί άνθρωποι και ιδιαίτερα νέοι έχουν αντιληφθεί την αδικία και έχουν εκφράσει τη στήριξή τους».

Στο στόχαστρο των εθνομηδενιστών επειδή καλλιεργεί τη φιλοπατρία!

Γιατί όμως ένας άνθρωπος ο οποίος προκειμένου να δείξει ότι δεν διακατέχεται από καμία υστεροβουλία κρύβει τα χαρακτηριστικά του γίνεται στόχος τέτοιων επιθέσεων; Η απάντηση ίσως βρίσκεται σε αυτή τη ζωγραφιά ενός μικρού παιδιού. Γίνεται στόχος επίθεσης επειδή εμπνέει και καλλιεργεί στα νέα παιδιά μέσω της τέχνης του τη φιλοπατρία και όχι κάθε είδους ανθελληνισμό.


































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου