Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2017

ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΙΔΑΝΙΚΗΣ ΑΜΕΣΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΒΑΣΙΣΜΕΝΕΣ ΣΤΗΝ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΙΚΗ << ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ >> ΚΑΙ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΕΣ ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ (Α' ΜΕΡΟΣ)

ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΣΤΕΦ. ΤΣΙΠΗΡΑ.

ΚΛΗΡΟΚΡΑΤΙΑ, ΑΝΑΚΛΗΤΟΤΗΤΑ, ΕΝΑΛΛΑΓΗ, ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΑ, ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟ ΣΩΜΑ ΑΡΙΣΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ, ΑΝΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ, ΚΑΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ.
ΠΑΤΑΞΗ ΤΗΣ ΟΛΙΓΑΡΧΙΑΣ, ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΤΗΣ ΨΕΥΔΟΥΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΣΗΣ, ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ, ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ, ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.
ΥΨΙΣΤΟ ΟΡΓΑΝΟ, ΑΣΚΗΣΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ, ΟΙ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΑΝΑ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ, ME ANΩΤΑΤΗ ΜΟΡΦΗ , ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΟ ΤΩΝ ΕΠΙ ΜΕΡΟΥΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗΡΙΟ.
ΥΨΙΣΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ, Η ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑΣ, ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ, ΠΟΥ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ, και μέσω της εξασφάλισης της υγείας τους, με φυσικό τρόπο, και της επαναφοράς σε μία εκπαίδευση , βασισμένης στο φώς και στην λογική, της ελληνικής φιλοσοφίας , κια όχι σε ξενόφερτα πρώτυπα .
ΥΨΙΣΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ, ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ, ΩΣ ΣΥΝΟΛΟ, Η ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ, της ελληνικής φιλοσοφίας, και παιδείας, του περιβάλλοντος του πλανήτη μας, ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ, ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣ,...
ΥΨΙΣΤΟ ΑΔΙΚΗΜΑ Η ΥΒΡΙΣ, ΚΑΙ Η ΑΣΕΒΕΙΑ.
ΥΨΙΣΤΗ ΕΠΙΔΙΩΞΗ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΗ, ΩΣ ΑΤΟΜΟ, Η ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΓΝΩΣΗΣ, ΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΗΘΙΚΗΣ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΕΝΤΕΛΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΕΊΔΟΥΣ, κατά το αριστοτελικό :
<< πάντες άνθρωποι, του ειδέναι, ορέγονται, φύσει....>>
ΔIAΚΥΡΗΞΗ ΑΜΕΣΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ .
(βασισμένες στην αριστοτελική << ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ >> ,
και προσαρμοσμένες στην σημερινή πραγματικότητα ).

Στο πολίτευμα της άμεσης δημοκρατίας, της μόνης πραγματικής δημοκρατίας, που βασίζεται στην κληροκρατία, την ανακλητότητα, την εναλλαγή, τα δημοψηφίσματα, και την ύπαρξη επικουρικό σώματος αρίστων πολιτών, ανά ειδικότητα, και δεξιοτεχνία, διασφαλίζεται ότι ο λαός ασκεί ο ίδιος την εξουσία, μέσα από συνελεύσεις, που οργανώνονται τακτικά, και έκτακτα όταν το ζητήσει η πλειοψηφία των συμμετεχόντων σε μία χωρική ενότητα, σε μία θεματική ενότητα, ή, σε έναν κλάδο . Η κάθε συνέλευση ως θεσμοθετημένο σώμα ασκεί κάθε εξουσία στο χώρο της ευθύνης και αρμοδιότητάς της. Ο λαός ασκεί όλες τις εξουσίες, αφού,
-είναι αυτοτελής και αυτοκυβερνάται, καθώς ο ίδιος ο λαός ασκεί αφενός την κυβερνητική εξουσία (δηλαδή, διαβουλεύεται ο ίδιος για κάθε τι που τον αφορά και παίρνει ο ίδιος όλες τις σχετικές αποφάσεις, εσωτερικών ή εξωτερικών υποθέσεων) και αφετέρου την εκτελεστική εξουσία εφαρμόζοντας ο ίδιος τις αποφάσεις που έχει λάβει σε οργανωτικό, διοικητικό και εκτελεστικό επίπεδο.
– είναι αυτόνομος, ασκεί τη νομοθετική εξουσία, δίνοντας ο ίδιος στον εαυτό του όλους τους νόμους του, και
– είναι αυτόδικος, ασκεί ο ίδιος τη δικαστική εξουσία.
Η συνέλευση μπορεί να κάνει λάθος, (όπως, π.χ. συνέβη με την άδικη καταδίκη του Σωκράτη...), αλλά ακριβώς επειδή είναι η ίδια που κάνει λάθος, είναι και η ίδια που μπορεί να το διορθώσει, και όχι κάποιος τρίτος, που εκπροσωπεί συμφέροντα .
Η Άμεση Δημοκρατία έρχεται ως αναγκαίο πρόταγμα για μια ριζική ανατροπή του συστήματος της ψευδούς αντιπροσώπευσης , της εμπορευματοποίησης των πάντων και της έκπτωσης του ανθρώπου σε εργαλείο πλουτισμού, που είναι εναντίον της ανθρώπινης , κατ' Αριστοτέλη ευδαιμονίας, ήτοι, στη δημιουργική αναπτυξη του συνόλου της κοινωνίας και του κάθε ατόμου χωριστά. Προϋποθέτει και συνεπάγεται τη διαρκή ενεργή συμμετοχή του συνόλου της κοινωνίας στα κοινά. Η Άμεση Δημοκρατία είναι ταυτόχρονα διαδικασία διαβούλευσης, λήψης και εφαρμογής των αποφάσεων, πολιτειακό σύστημα και τρόπος κοινωνικής συνύπαρξης. Το περιεχόμενο όλων αυτών είναι η αυτονομία της κοινωνίας που η ίδια δημιουργεί τους θεσμούς της και κυβερνάται απευθείας από ελεύθερους και ισότιμους πολίτες. Αυτός ο τρόπος κοινωνικής οργάνωσης δεν αφήνει κανένα χώρο για ψευδο- δημοκρατικές ιεραρχίες, ανίκανους αρχηγούς, κατευθυνόμενους κυβερνήτες και ψευδο- δημοκρατικά κόμματα, ούτε φυσικά, για ολιγαρχικές συμπεριφορές, και οικογενειοκρατικού τύπου, διακυβέρνηση, αλλά μόνο για πολίτες που βιώνουν και ασκούν την πολιτική και ταυτόχρονα ασκούνται σε αυτήν. Για ανθρώπους, που όλοι βιώνουν την χαρά της ατομικής πρωτοβουλίας, της συλλογικής προσπάθειας, της αλληλεγγύης και της αγάπης.
Στον πυρήνα της σημερινής κρίσης, που οφείλεται στις υπερ- εθνικές εταιρείες, που απεργάζονται μία παγκοσμιοποιημένη οικονομία, ραμμένη στα μέτρα τους, βρίσκεται ακριβώς το γεγονός ότι ο άνθρωπος είναι μέσον, είναι αναλώσιμος, στην υπηρεσία της δικτατορίας των αγορών και του χρήματος, και των ολιγαρχικών και τυρρανικών καθεστώτων , που αυτή εγκαθιστά, εξαπατώντας τους πολίτες, σε παγκόσμια κλίμακα . Και είναι αναλώσιμος, γιατί δεν αντιμετωπίζεται σαν ύπαρξη που άνω θρώσκει, ήτοι κοιτάζει ψηλά, αλλά σαν νεό- δούλος, γιατί ακόμη και η ελληνική λέξη δουλειά, ( και όχι η σωστή λέξη εργασία...), αυτό υποδηλώνει... Είναι όμως, η κοινωνία που πρέπει να έχει τον αποκλειστικό λόγο για το τι, πώς και για ποιόν παράγει, έργο, πολιτισμό, ηθικούς κανόνες, κλπ., και όχι οι δήθεν αντιπρόσωποι, στην έμμεση και ψευδο- δημοκρατία . Για να υπάρξει η Άμεση Δημοκρατία στην πλήρη της έννοια χρειάζεται όχι μόνο να πάρει στα χέρια μία εθνική κοινωνία την οικονομία, αλλά και να την προσαρμόσει σε διαστάσεις που να ανταποκρίνονται σε ανθρώπινα μέτρα, κοινωνικούς στόχους και περιβαλλοντικές δεσμεύσεις. Και φυσικά, και να υπάρξουν αντίστοιχες αμεσο-δημοκρατικές κοινωνίες, και στην πλειοψηφία των κρατών της Υφηλίου, που να οδηγήσουν, στην παραγωγή, πανανθρώπινου πολιτισμού. Αλλιώς η μεμονωμένη ύπαρξη ενός κράτους δημοκρατικού , χωρίς περαιτέρω θωράκιση, θα προσελκύει, περισσότερους εχθρούς , παρά φίλους, και θα κινδυνεύσει να έχει το τέλος , της περίφημης αθηναικής Δημοκρατίας, που ουσιαστικά κατέρρευσε, εξ αιτίας , της αντιμάχειας της, με την ολιγαρχική, και δυαρχική Σπάρτη, παρότι και οι 2 ,προηγούμενα ,είχαν συνασπισθεί απέναντι στον κοινό εχθρό, που δεν ήταν οι πέρσες, αλλά το τυρρανικό , και αυτοκρατορικό καθεστώς , που τους κυβερνούσε. Σε μια τέτοια βάση, όλοι οι πόροι του έθνους μας ,και τα μέσα ικανοποίησης των κοινών μας αναγκών δεν μπορεί παρά να είναι κοινά, στα χέρια της ίδιας της κοινωνίας , που αδιαμεσολάβητα αποφασίζει την ισότιμη για όλους, και με σεβασμό στο περιβάλλον, διανομή τους. Γιατί ο άνθρωπος δεν μπορεί να είναι μέσον, ούτε το οικοσύστημα μπορεί να θεωρείται ανεξάντλητο και αναλώσιμο.


Αριστοτελικη Αθηναιων Πολιτεια
ΑΙΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου