Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2011

4.500 ΕΛΛΗΝΟΚΤΗΤΑ ΠΛΟΙΑ ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ...ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ;

Δραματική τροπή έχει λάβει πλέον η κατάσταση στην ελληνική ναυπηγική και ναυπηγοεπισκευαστική βιομηχανία, έναν κλάδο που αντί να αποτελεί το καμάρι της χώρας και να ηγηθεί της προσπάθειας εξόδου από την οικονομική κρίση, δυστυχώς, βαίνει από μέρα σε μέρα πιο βαθιά στον δρόμο της απαξίωσης…
Μόλις χθες έγινε γνωστό ότι η διοίκηση των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά (ΕΝΑΕ), γνωστοποίησε προς τους εργαζόμενους την απόφαση της να εφαρμόσει ένα σύστημα εκ περιτροπής εργασίας, σε μια προσπάθεια να αποφευχθούν πιο δραστικά μέτρα, δηλαδή, όπως υπαινίσσεται εμφανώς η διοίκηση στη σχετική επιστολή – έγγραφο το οποίο εστάλη στο εργατικό σωματείο «Τρίαινα», την απόλυση εργαζομένων.
Μία χώρα με 4.500 ελληνόκτητα πλοία να μην μπορεί να συντηρήσει τα ναυπηγεία της. Αντί η χώρα να αποτελεί ένα… απέραντο ναυπηγείο, το «ελληνικό δαιμόνιο» κατόρθωσε πάλι το ακατόρθωτο: Να μην περνούν τα πλοία αυτά ούτε απ’ έξω από τα ναυπηγεία και ταυτόχρονα να μην ιδρώνει το αυτί κανενός!
 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου