Τετάρτη 10 Μαΐου 2023

ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ : ΕΚΛΟΓΙΚΟΣ η ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΟΣ;

Του Πέτρου Ι.Νικολού,   

Δικηγόρου Αθηνών, Νομική ΕΚΠΑ

 

Αφού δωροδόκησε δικαστικούς λειτουργούς, κατέλυσε όλους τους θεσμικούς πυλώνες, ευτελίζοντάς τους σε όργανα εκτελέσεως κυβερνητικών επιταγών, ανέτρεψε κάθε εγγύηση ορθοδικίας, πρώτιστα το τεκμήριο της αθωότητος, κάθε έννοια κράτους δικαίου και πάσα πρόβλεψη του Ενωσιακού Δικαίου και των διεθνών συμβάσεων για τα ανθρώπινα δικαιώματα υπέρ των οποίων μόνο προσχηματικώς κόπτεται, βοά και μαίνεται η κυβερνώσα κάστα των στοών, και αφού κατακρεούργησε την ίδια την υπερτάτης τυπικής ισχύος συνταγματική αρχή της διακρίσεως των λειτουργιών, ελέγχοντας, χειραγωγώντας και φαλκιδεύοντας την εξουσία της Θέμιδος, η κυανή δικτατορία του αδιστάκτου φεουδάρχη φαίνεται αποφασισμένη να θέσει οριστική ταφόπλακα στην ίδρυση, λειτουργία και ελεύθερη δράση των κομμάτων. Δεν του έφταναν του χ ο υ ν τ ι κ ο ύ λ η , για να δανειστούμε ταπεινώς έναν εμπνευσμένο πρωτότυπο όρο του σέβαστού μου Καθηγητού στο Ποινικό Δίκαιο Κωνσταντίνου Βαθιώτη, οι υποχρεωτικοί εμβολιασμοί, οι διετείς απάνθρωποι εγκλεισμοί και οι ψηφιακές παρακολουθήσεις πολιτών, αλλά ως επιταχυντής της νέας οικουμενικής ολοκληρωτικής διακυβερνήσεως, την οποία προαναγγέλλουν με μελανά χρώματα ο Άγιος Ιωάννης ο Ευαγγελιστής και οι Άγιοι Πατέρες της Εκκλησίας, προχωρεί πιά στην απαγόρευση οιασδήποτε πολιτικής κινήσεως αντιτίθεται στο μοντέλο της καταργήσεως των ατομικών ελευθεριών και ισοπεδώσεως των Εθνικών ταυτοτήτων.

Ορώντας κανείς, λοιπόν, επισταμένως, προσεχτικώς και ενδελεχώς τα σημεία των καιρών, δεν θα δυσκολευόταν να πιστεύσει πως θα αφίκετο η στιγμή μέσα σ’ αυτήν την μετασοβιετική πραγματικότητα της ελληνώνυμης μπανανίας όπου τα πάντα βαίνουν από στρατηγική επιλογή εναντίον του πολιτού, ώστε να τόν εξαναγκάζουν εν συνεχεία σε μετά γονυκλισίας ικεσίες πρός τον ίδιο τον μηχανισμό των βασάνιστών του, ήτοι το αβυσσαλέας εκμεταλλεύσεως κομματοκρατούμενο κράτος, οργανισμοί, φορείς και συσσωματώσεις εναντιούμενες στην ελιτοκρατία και τα βαθέως ριζωμένα συμφέροντα της καθεστηκυίας τάξεως να θεωρούντο ως επικίνδυνες ενώσεις προσώπων των οποίων η συμπεριφορά προσκρούει στην έννομη τάξη, αντιβαίνει στο πολίτευμα και ως εκ τούτου χρήζουν εν αρχή περιορισμού άχρι αναγκαίων διώξεων με σκοπό τον αφάνισμό τους. Η οργουελική ή άλλως ‘‘μαχομένη’’ δημ(ι)οκρατία, όπως απεκάλεσε ιταμώς την τυραννίδα Μητσοτάκη ο υπερφίαλος ευτραφής μνημονιακός υπουργός του χαρατσίου, στρέφεται ευθέως καθ’ οιουδήποτε δεν υποτάσσεται, δεν συνθηκολογεί και δεν υποκύπτει στους εκβιασμούς, τις εξαγορές και τα χυδαία ανταλλάγματα, για να υπηρετήσει το σύστημα, εκποιώντας σε τιμή ευκαιρίας ιδέες και συναγωνιστές. Η μελέτη του εξωφρενικώς κατόπιν παρανόμων πολιτικών υποδείξεων διαρθρωμένου σκεπτικού της περιωνύμου αποφάσεως του Αρείου Πάγου με την οποία απεκλείσθη το κόμμα Κασιδιάρη εκ της επιούσης εκλογικής αναμετρήσεως εν συνδυασμώ με την εν μέσω φαιδρών δικαιολογιών απόρριψη αιτημάτων συμμετοχής στις εθνικές αρχαιρεσίες 14 σχηματισμών, έναν πρωτοφανή για τα εκλογικά ιστορικά αριθμό, κρούει εκκωφαντικώς τον κώδωνα της επιγενομένης αλώσεως όλης της δικαιοκρατικής δομής της πολιτείας, ώστε πλέον να φιμώνεται, περιθωριοποιείται και επ’ εσχάτων να φυλακίζεται όστις αφυπνίζει συνειδήσεις και καλεί τον λαό στην αντίσταση, για να υπερασπιστεί πάνω απ’ όλα την Ελευθερία, την οποία τού στερούν, κονιορτοποιούν και συνθλίβουν, προδιαγράφοντας το μαρτυρικό μέλλον, το οποίο μάς επιφυλάσσει το έρεβος της νεοταξίτικης απολυταρχίας.

Ήγγικεν η ώρα να γίνει αντιληπτό πως ο αστικός κοινοβουλευτισμός ούτε παρέχει τα περιθώρια ούτε προσφέρεται αντικειμενικώς για την ενύλωση του Εθνικιστικού ιδεώδους. Ο Εθνικισμός ως καθαρή μορφή ενεργείας, ήτοι η έμπρακτος, ενεργός και μαχητική μετά θυσιών προσπάθεια προς την βελτίωση και ευδαιμονία του Έθνους, κατά τις παρατηρήσεις του καθηγητού της Γενικής Πολιτειολογίας Δημητρίου Βεζανή, ανάμεσα στα συστατικά και υπάρξιακά του στοιχεία εμπερικλείει την ζωτική ανάγκη για κινηματική εκδήλωσή του. Η Ιδέα πραγματώνεται ουσιαστικά στον πυρήνα της μόνο μέσα από την ακτιβιστική παρέμβαση στην ίδια την κοινωνία, μέσα από τις λαϊκές κινητοποιήσεις, τις δράσεις αντιστάσεως στις γειτονιές, τις πλατείες, τους χώρους εργασίας, τα σχολεία και τα πανεπιστημία, την επαφή δηλαδή με τον Έλληνα που πένεται, χάνει το σπίτι του στον πλειστηριασμό, βλέπει την πόλη όπου μεγάλωσε να εποικίζεται από ισλαμιστές, την Πίστη του να πολεμείται και την Πατρίδα του να γίνεται βορά άλλοτε στους Τούρκους κι άλλοτε σε διεθνή πιστωτικά ιδρύματα. Η εξ αντιστρόφου επιχείρηση με την είσοδο στη Βουλή της μπουρζουαζίας δι’ ευκαιριακών μαγαζιών στυγνής ιδιοτελείας ήγαγε ουχί απλώς σε παταγώδη εν τη γενέσει της αποτυχία, αλλά σε πλήρη ακρωτηριασμό κάθε μεταγενεστέρας δυνατότητος του ‘‘πολιτεύεσθαι’’ για όποιον έχει ες αεί εξοστρακιστεί από τον δημόσιο βίο της χώρας.

Ο Εθνικισμός, για να εγγυηθεί την πολιτική αλλαγή, προϋποθέτει σκληρή και αποφασιστική δουλειά με τα παραγωγικά τμήματα του Ελληνισμού, αίροντας ξανά τη Σημαία του Αγώνος στον δρόμο, για να γίνει πειστική βιοτική πρόταση για τα χαμηλά και μεσαία στρώματα, συνειδητή επιλογή πολιτικής δράσεως για τον φοιτητή που τώρα ξεκινά να σπουδάζει, για τη νέα γυναίκα που θέλει να γίνει μάνα και για τον εργαζόμενο που αδικείται από τους κύνες του καπιταλισμού. Ανεξάρτητοι Εθνικιστικοί Σύλλογοι, όπως η ευγενική προσπάθεια της Ελληνικής Ορθόδοξης Νεολαίας (Ε.Ο.Ν.), δομούν μεθοδικά, ταπεινά πλήν όμως με πείσμα τα θεμέλια για ένα Εθνικό Κίνημα, το οποίο δεν θα αποβλέπει καιροσκοπικά να κυριαρχήσει στις επόμενες εκλογές, αλλά πρώτα και κύρια στη λαϊκή βάση, γενόμενο η ρηξικέλευθη και αληθινά αντισυστημική απάντηση που αποζητεί εναγωνίως η νεολαία.

 

ΑΙΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου