Πέμπτη 8 Ιουλίου 2010

Ως ξένη γλώσσα θα διδάσκεται η Ελληνική σε αλλοδαπούς και παλινοστούντες!


Άθλιες μεθοδεύσεις Φραγκουδάκη - Δραγώνα με τις ευλογίες της Υπουργού Παιδείας
Αφού έδωσαν τα φώτα τους για να λυθεί το πρόβλημα της Ειδικής Παιδαγωγικής Ακαδημίας Θεσσαλονίκης (ΕΠΑΘ) που εκπαιδεύει δασκάλους για τα μειονοτικά σχολεία της Θράκης σε ειδική χλιδάτη ημερίδα στην οποία συμμετείχαν οι γνωστοί σκληροπυρηνικοί παράγοντες της μειονότητας και μέλη της ονομαζόμενης «Συμβουλευτικής Επιτροπής Τουρκικής Μειονότητας Δυτικής Θράκης» (26/6), οι σούπερ-μεταρρυθμίστριες της ελληνικής παιδείας και αρχιτεκτόνισσες του... «νέου σχολείου», Άννα Φραγκουδάκη και Θάλεια Δραγώνα, μετακινήθηκαν δυτικότερα για να ξαναδώσουν τα φώτα τους στην επίλυση ενός άλλου προβλήματος, σε συνέδριο του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας που έγινε στις 28-30 Ιουνίου στη Θεσσαλονίκη: Πώς θα διδάσκεται η ελληνική γλώσσα στους αλλοδαπούς και τους παλιννοστούντες μαθητές που φοιτούν στα σχολεία μας.
Η ιδέα ήταν απλή: Να εφαρμοστούν με τους αλλοδαπούς και τους παλιννοστούντες οι ιδέες και οι πρακτικές που εφάρμοσαν επί δώδεκα χρόνια οι δύο κυρίες με την ανοχή των γαλάζιων και των πράσινων υπουργείων Παιδείας στη Θράκη για τους Μουσουλμανόπαιδες. Που σημαίνει:
Πρώτον να διδαχθεί στο σχολείο υποχρεωτικά η μητρική γλώσσα των αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών –πάλι καλά που δεν είπαν να διδαχθεί υποχρεωτικά σε όλους η... τουρκική– και..
Δεύτερον η ελληνική να διδάσκεται, όπως στα μειονοτικά σχολεία της Θράκης, ως... ξένη (!) γλώσσα, και μάλιστα με τα διδακτικά βιβλία που γράφτηκαν για τους μουσουλμανόπαιδες από συνεργάτες της Δραγώνα και της Φραγκουδάκη... Και αναρωτιόμαστε:
Τι θέλει να κάνει η κυβέρνηση, το υπουργείο Παιδείας, με τους αλλοδαπούς και παλιννοστούντες μαθητές; Ετοιμάζει όντως, όπως πληροφορούμαστε, μεγάλη «μεταρρύθμιση» με τη διδασκαλία της ελληνικής ως ξένης γλώσσας, παρότι τα παιδιά αυτά ζουν στην Ελλάδα, πολλά από αυτά έχουν γεννηθεί στη χώρα και προβλέπεται με τον νέο νόμο να πάρουν την ελληνική ιθαγένεια; Και πώς θα διδαχθεί στα παιδιά αυτά η ελληνική ως ξένη γλώσσα, αφού φοιτούν στις ίδιες τάξεις με τους υπόλοιπους μαθητές; Μήπως θα διδαχθούν και οι... έλληνες μαθητές την ελληνική ως ξένη γλώσσα; Υιοθέτησε πράγματι το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας, για το οποίο άλλη άποψη είχαμε, τις ακραίες αυτές θέσεις των δύο κυριών; Τις συμμερίζεται το υπουργείο και η υπουργός Παιδείας; Αν ναι, οφείλει αμέσως να παραιτηθεί γιατί κάνει ζημιά στην ελληνική παιδεία. Αν δεν τις συμμερίζεται, πρέπει αμέσως να διώξει από το υπουργείο την ειδική γραμματέα, δηλαδή την κ. Δραγώνα, στην οποία έχει δώσει την αρμοδιότητα να χειρίζεται τόσο σοβαρά θέματα. Και η οποία πήγε να περάσει στη ζούλα την εξαίρεση ολόκληρης της Θράκης από το Πρόγραμμα για την υποστήριξη των Τσιγγανοπαίδων, εμφανίζοντας σε επίσημο έγγραφο την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας - Θράκης κουτσουρεμένη! Φυσικά μετά τον θόρυβο που ξέσπασε από την αποκάλυψη του σκανδάλου στην εφημερίδα μας («ΠΑΡΟΝ», 13/6), η Δραγώνα ανέκρουσε πρύμναν και... διόρθωσε την προκήρυξη βάζοντας μέσα τη Θράκη.
Γιατί εξαίρεσαν δήμους όπου ζουν πολλοί Ρομά;
Όμως πάλι δεν έβαλε μυαλό. Από τους δήμους που περιλαμβάνει η διορθωμένη προκήρυξη λείπουν οι Δήμοι Κομοτηνής, Σαπών και Αλεξανδρούπολης, στους οποίους ζουν πολλοί Τσιγγάνοι (Ρομά), ενώ βάζει δήμους που έχουν ελάχιστους. Γιατί εξαιρέθηκαν; Μήπως επειδή βρίσκονται πολύ κοντά στο... τουρκικό προξενείο; Επιτέλους, ποιος ασκεί την εκπαιδευτική πολιτική στη χώρα αυτή; Ποιος αποφασίζει για τα προγράμματα που θα προκηρυχθούν, ποιος τα αξιολογεί και ποιος τα εγκρίνει; Από πού έρχονται οι εντολές και πού στοχεύουν; Ποιος πλουτίζει από την αποδόμηση της ελληνικής παιδείας;

http://ellinikiafipnisis.blogspot.com


1 σχόλιο:

ΤΙ ΕΣΤΙ ΕΘΝΟΣ

Το ΕΘΝΟΣ σχηματιζεται απο δυο βασικους παραγοντες,την ΦΥΛΗ και την ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.Λεγοντας <φυλη>,εννοουμε την<καταγωγη>-οτι πρεπει δηλ.τα ατομα του Εθνους να εχουν κοινη καταγωγη.Δεν αρκει να εχουν αυτα<συνειδηση>
περι κοινης καταγωγης.Δεν αρκει δηλ.να πιστευουν στην κοινη τους καταγωγη,αλλα να εχουν πραγματι κοινη καταγωγη.Διοτι ΜΟΝΟΝ η κοινη καταγωγη-η κοινη<φυλετικη υπαγωγη>-συνεπαγεται ΚΟΙΝΟΥΣ κληρονομικους χαρακτηρες,αρα κοινα πνευματικα στοιχεια.Οταν υπαρχει κοινη καταγωγη,τοτε υπαρχουν κατα το μαλλον η ηττον κοινη γλωσσα,κοινος πολιτισμος,κοινη θρησκεια,κοινα ηθη,κοινη ιστορια.Αυτα τα δευτερογενη στοιχεια δεν αποτελουν,το καθενα ξεχωριστα,απαραιτητο στοιχειο συγκροτησεως Εθνους.Εν τουτοις ολα αυτα,οταν συνυπαρχουν,συντελουν στην συνοχη της κοινοτητος,στην δημιουργια δηλ.ΕΝΙΑΙΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ-του δευτερου παραγοντος συγκροτησεως του ΕΘΝΟΥΣ.ΕΘΝΟΣ ειναι επομενως ο ομοειδης φυλετικως λαος,που εχει συνειδηση της υπαρξεως του.
''Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ''

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ

Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Αυτή η σημαία στα μάτια τα δικά μας συμβολίζει τους Αγώνες όσων πολέμησαν, εργάστηκαν,θυσιάστηκαν, δολοφονήθηκαν, σκοτώθηκαν και έζησαν με πρώτιστες αξίες εκείνες της Ελευθερίας, της Δικαιοσύνης και της Πατρίδας. Αυτούς που έβαλαν το δικό τους λιθαράκι στην αιώνιο πανύψηλο φρούριο του Ελληνικού Πολιτισμού. Δεν είναι ικανή καμία βουλή, κανένα κράτος και κανένας πολιτικός ή κεφάλαιο να την ξεφτιλίζει και να την ξεπουλάει καθημερινά. Οι δειλοί τη βλέπουν με φόβο. Οι προδότες σαν πανί. Οι αστοί σαν ύφασμα. Οι άνανδροι την καίνε. Μα εμείς τη βλέπουμε σαν τη Μάνα που καρτερεί να μας δεί να εκπληρώνουμε τα όνειρα μας. Τα δικά μας,τα δικά της, του Γένους.

ΛΟΓΙΑ ΙΩΝΟΣ ΔΡΑΓΟΥΜΗ




















"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος." (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)

ΕΘΝΙΚΟ ΠΕΙΣΜΑ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

''Δεν θελω να πεθανει το Εθνος μου,το Εθνος αυτο, που τοσα εκαμε στην ζωη του, το εξυπνο,το τοσο ανθρωπινο. Για να το φυλαξω απο τον θανατο πρεπει τωρα να το καμω πεισματαρικο στην ΕΘΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ,στον ΕΘΝΙΣΜΟ, ας ειναι και υπερβολικο το αισθημα που θελω να δωσω στους Ελληνες. Μονον ετσι θα ζησει το ΕΘΝΟΣ.''

''Σε οποιους με κατηγορουν η με περιγελουν, γιατι τους κεντρω το Εθνικο τους αισθημα και τους μιλω αποκλειστικα,θα λεγω:Λοιπον θελετε να πεθανει το Εθνος σας;Αν το θελετε,πεστε το καθαρα,μην κρυβοσαστε''

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

Η ΡΗΣΗ ΠΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ



πισταμνους πρς εδτας τι δκαια μν ν τ
νθρωπείῳ λγ π τς σης νγκης κρνεται, δυνατ δ
ο
προχοντες πρσσουσι κα ο σθενες ξυγχωροσιν.

κατά την συζήτησιν των ανθρωπίνων πραγμάτων το επιχείρημα του δικαίου αξίαν έχει, όπου ίση υπάρχει δύναμις προς επιβολήν αυτού, ότι όμως ο ισχυρός επιβάλλει ό,τι του επιτρέπει η δύναμίς του και ο ασθενής παραχωρεί ό,τι του επιβάλλει η αδυναμία του"

ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑΙ Ε89

Μετάφραση Ελ. Βενιζέλου


28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940 - ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ Ι. ΜΕΤΑΞΑ

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi9AYAjQboFh1_5M3bFMvoiwdv6qY5bDyiuBuwvPV3Yjtp1ZG3BAXNnY5CWdpxeWu7FvNRIyWEpe_RHBqBZHx93XDCYKW4LJe3j_4jgmwduvaKGVqaTsCSNu7bWjJSewd6rxVoBPh5kloo/s400/%CE%99%CE%A9%CE%91%CE%9D%CE%9D%CE%97%CE%A3+%CE%9C%CE%95%CE%A4%CE%91%CE%9E%CE%91%CE%A3.jpg

“Η στιγμή επέστη που θα αγωνισθώμεν διά την ανεξαρτησίαν της Ελλάδος, την ακεραιότητα και την τιμήν της.
Μολονότι ετηρήσαμεν την πλέον αυστηράν ουδετερότητα και ίσην προς όλους, η Ιταλία μη αναγνωρίζουσα εις ημάς να ζήσωμεν ως ελεύθεροι Έλληνες, μου εζήτησε σήμερον την 3ην πρωινήν ώραν την παράδοσιν τμημάτων του Εθνικού εδάφους κατά την ιδίαν αυτής βούλησιν και ότι προς κατάληψιν αυτών η κίνησις των στρατευμάτων της θα ήρχιζε την 6ην πρωινήν. Απήντησα εις τον Ιταλόν Πρεσβευτήν ότι θεωρώ και το αίτημα αυτό καθ’ εαυτό και τον τρόπον με τον οποίον γίνεται τούτο ως κήρυξιν πολέμου της Ιταλίας κατά της Ελλάδος.
Έλληνες
Τώρα θα αποδείξωμεν εάν πράγματι είμεθα άξιοι των προγόνων μας και της ελευθερίας την οποίαν μας εξησφάλισαν οι προπάτορές μας. Όλον το Έθνος θα εγερθή σύσσωμον. Αγωνισθήτε διά την Πατρίδα, τας γυναίκας, τα παιδιά μας και τας ιεράς μας παραδόσεις. Νυν υπέρ πάντων ο αγών.


Η ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΕΘΝΟΥΣ

Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος
είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.
Να καταστρέψεις τα βιβλία του,
την κουλτούρα του, την ιστορία του.
Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία,
να κατασκευάσει μια νέα παιδεία,
να επινοήσει μια νέα ιστορία.
Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός
για να αρχίσει αυτό το έθνος
να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.
Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του
θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα.


Μ. Κούντερα

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΕ 10 ΛΕΠΤΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΕΛΑΣΓΟΣ: 26 ΧΡΟΝΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.

free counters